zews^^ Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 Vurderer da å selge spilleren min grunnet pengemangel etter bilkjøp :( Spilleren ligger i orginal eske og er ikke brukt. Selger den for 4000 + frakt. Denne er nesten identisk med DEH-P9600 som selges til 6000 kroner på "supertilbud" hos bilradiospes.no. Eneste forskjell er at denne har amerikansk radio. Siter #1985 Opel Rekord 2.2i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zews^^ Skrevet Mars 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Ingen? Skulle absolutt hatt pengene til forsikring jeg :( Siter #1985 Opel Rekord 2.2i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 Uff, den der er lei... :( Kan høre med de som skal kjøpe bilen min i morra, om de vil kjøpe CD-spilleren også. I såfall kunne jeg jo kjøpt den der tilbake fra deg, vettu. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 Sorry, ingen respons der... :/ Byttet bil isteden, så nå får jeg faktisk en CD-spiller til overs. :O Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zews^^ Skrevet April 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 Sorry, ingen respons der... :/ Byttet bil isteden, så nå får jeg faktisk en CD-spiller til overs.:O Takk for forsøket ihvertfall :) Men det ser ut til at det blir ordning. Skulle hatt pengene, men har penger til delkasko uten salg også :) Siter #1985 Opel Rekord 2.2i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Skjønner ikke hvorfor folk gidder å sutre over det der :) Er det sjalusi fordi de ikke tør å importere selv, eller? Men uansett - Bra det ordner seg! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg