Hot Rod Skrevet Juni 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2003 Nå til helgen 7-8/6 Jeg har tenkt meg dit og kjenner ikke en eneste kjeft. Hot rodden er på prosjektstadiet i garasjen (men ombyggingen er godkjent og jeg har begynt!) så det blir å kjøre Chevrolet Astro istede. Skal flere dit, eller blir det litt for snevert for de fleste? Holder på med karosseriet og må få tatt noen kontrollmål av en ferdig bil for bl.a å få posisjonert grill og frontrute riktig. Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet Juni 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2003 Originally posted by Hot Rod Nå til helgen 7-8/6 Jeg har tenkt meg dit og kjenner ikke en eneste kjeft. Hot rodden er på prosjektstadiet i garasjen (men ombyggingen er godkjent og jeg har begynt!) så det blir å kjøre Chevrolet Astro istede. Skal flere dit, eller blir det litt for snevert for de fleste? Holder på med karosseriet og må få tatt noen kontrollmål av en ferdig bil for bl.a å få posisjonert grill og frontrute riktig. Kanskje jeg tar meg en tur. Jeg liker rodder, men ikke gamlinger som tror de bor i usa og hater alt som ikke er amrikansk :) Hvor er dette? Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Juni 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2003 Skal jobbe :mad: Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Juni 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2003 "litt" langt vekke desverre.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet Juni 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2003 Jeg kommer heller ikke dit før lørdag. Alders-sammensetningen på gjengen vet jeg ikke noe om, men snittet er nok over 20 tenker jeg...:D Selv har jeg også rundet 36, men kan godt like andre ting en amcar. Boots-faktoren min er nok også noe høyere enn mange andre, men Norge er jo ikke USA. Kanskje like greit for da kan man jo velge sjøl! Jeg kjører forøvrig en hvit Astro 1995 modell. Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
964C2 Skrevet Juni 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2003 Hmm.. får se hva jeg rekker.. Sommeren er alltfor kort til å rekke bli med på allt..og vi arrangerer veteranmotorsykkeltreff samme helgen.. Hvis du kjører forbi Larvik så er det bare å stikke en tur ut på Hegdal (nei... vi skal ikke kjøre streetracing:) ) på motorsykkelklubbens lokaler.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChevyKen Skrevet Juni 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2003 Hvis været blir bra tar jeg gjerne en tur! Si fra hvis du finner noe mer konkret info om hvor dette er thumpsup ;) Ken Siter - 86 IROC ragtop mods.. - 01 520IAT - 99 Golf ugh... X 95 Tahoe Sport mods.. www.chevyworld.net/blog Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Juni 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2003 Originally posted by Air 63 Skal jobbe :mad: Grattis med ny bil da! Her er litt info, ifølge Amcar: 6-8. juni Street Rod Nationals Sted: Havna Hotell, Tjøme, Vestfold Arr: Norwegian Street Rod Association Info tlf: 982 04 882 / 33 07 89 90 Mail: oeivihen@online.no POKKER 'ass! Da er jeg i Bæ'gen :rolleyes: PS: samme helg er det: 6.-8. juni Hortenstreffet Sted: Nasjonalparken i Borre Arr: Horten ACC Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Juni 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2003 hmm...frister sterkt å ture opp..hehe.. men vi får se på penge inholde på konton..hehe! den er nemelig litt lav (les minus) for tiden.. men om noen fra skien ska oppover kan jeg godt sitte på..hehe.. har vel samme boots faktor som Hot Rod jeg oxo.. og jeg er bare 20 ..hehe :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Juni 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2003 Det er absolutt verdt å dra dit en tur!! Var der i kveld, helt sinnsykt å folk kan bygge! Må nesten ta en liten tur ut i morra å og ta noen bilder.. :cool: :usa: Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Juni 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2003 Her kommer noen bilder! Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Juni 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2003 .. Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Juni 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2003 . Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Juni 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2003 Denna har en Cadillac Northstar motor! Meget få biler i verden som fungerer med den motoren! Hørte snakk om 13 på verdensbasis eller noe... :eek: Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Juni 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2003 V12 :D :D Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg