Hans Skrevet Juni 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2003 . Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Juni 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2003 .. Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Juni 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2003 sånn, nå gidder jeg ikke mer.... :usa: Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Juni 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2003 Glemte denna dah.... Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChevyKen Skrevet Juni 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2003 Takker for bildene, for jeg kom meg ikke avgårde før idag - og da var de fleste dratt :( Hva mener du med at bare noen få biler fungerer med Northstar motoren? At bare finnes noen hotrods med den motoren? Må da være mange flere enn 13? Vet forresten om en som satte en i en rundt '95 Z28 fordi det var så håpløst å bytte plugger på LT1 :D :) Ken Siter - 86 IROC ragtop mods.. - 01 520IAT - 99 Golf ugh... X 95 Tahoe Sport mods.. www.chevyworld.net/blog Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Juni 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2003 Originally posted by ChevyKen Takker for bildene, for jeg kom meg ikke avgårde før idag - og da var de fleste dratt :( Hva mener du med at bare noen få biler fungerer med Northstar motoren? At bare finnes noen hotrods med den motoren? Må da være mange flere enn 13? Vet forresten om en som satte en i en rundt '95 Z28 fordi det var så håpløst å bytte plugger på LT1 :D :) Ken Snakka med en som jobber på phoenix us cars da jeg var der, og han har peil på rods.... Han sa det med northstar motorene. Men ikke vet jeg.. :) Var mye kult der! Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg