zi0n Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Noen av dere som har trekt strømkabel fra batteriet til forsterker i en Leon? Skulle likt å sett noen bilder og litt info om hvordan det er gjort :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboLeon Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 bare å klemme den inn under lista! Enkleste bilen jeg har lagt opp i! MVH Andreas Siter Civicen er solgt, og 2002 Seat Leon 1,8 20vt er innkjøpt :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zi0n Skrevet Mars 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Hmm-...hvilken list? :) Bilen står for øyeblikket stille med sommerdekk ettersom snøen bestemte seg for å komme tilbake!! grr... Så har litt tid til å se på det nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboLeon Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Dørlista nede...bare å stappe den inn hele veien, så legger den seg fint på plass av seg selv! MVH Andreas Siter Civicen er solgt, og 2002 Seat Leon 1,8 20vt er innkjøpt :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rfPolo Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Lett å finne gjennomføring i torpedoveggen? Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboLeon Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Rett vedsiden av gasspedalen tror jeg det var jeg fant hullet :P MVH Andreas Siter Civicen er solgt, og 2002 Seat Leon 1,8 20vt er innkjøpt :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg