Gå til innhold

prosjekt auTomat

Ranger emnet

golfrider

Anbefalte innlegg

• Svar 70
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Her er en liten update!

Bilens bakplate var som dere kanskje har sett kjeks! Virkelig alvorlig rustangrep! Men nå er det historie:

Ettersom den måtte være klar til helgens vårmønstring og jeg var på påskeferie (pluss at jeg egentlig ikke kan sveise) så satte jeg bort bakplatejobben.

Her er resultatet:

IMG_2897.sized.jpg

Fikk det sveiset og lakket. De tok også å lakket fra listen og ned på den ene siden i tillegg til at de tok hele den andre siden (fra dørkant og bakover). Resultatet ble helt ok, ingen kjempejobb, men dog ingen kjempepris!

Polerte og vasket litt..

IMG_2896.sized.jpg

IMG_2879.sized.jpg

Og så slengte jeg på noen gamle sommerdekk..

Sind sie frei heute Abend?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg er også veldig fornøyd! Synes bilen er blitt veldig bra og det er vel egentlig første gang jeg har eid en einser som ser såpass bra ut og som faktisk går!

Driver nå og leter etter passende dekk til å tre på felgene.. Her blir det en liten endring i forhold til orginalplanen.. Bilder kommer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreløbig blir det andre felger på bilen enn de RH cup felgene jeg hadde tenkt på opprinnelig. Dette er mest pga. at jeg har så inderlig lyst til å bli ferdig med en bil og cruise litt rundt i stedet for å bare mekke.. Jeg vil helst gjøre begge deler!

Derfor har jeg tenkt å bruke et sett pirelli p-slots jeg har liggende. Ikke like "imponerende" dimensjon, men 14x6 er bedre enn orginalt uansett!

Polering:

pslots5.sized.jpg

Jeg har tidligere fjernet lakken for å bruke dem på et annet prosjekt.. Har pusset rillene i overflaten også, men det kan nok gjøres bedre (men det får vente).

pslots3.sized.jpg

Burde bli bra dette?

pslots.sized.jpg

Jeg har også fjernet gammel lakk og lakket på nytt inne i "P"`ene.. Har ikke vasket dem etter polering så det ser man ikke.. Nå trenger jeg bare "gummi"!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har auTomaten hatt sin første visning for publiken!

Det er vel ikke helt til å skyve under en stol at det kanskje ble litt vell mange røde einsere på Die Aller Vaerstes vårmønstring, men fett var det lell! Vi er i hvertfall veldig fornøyd med både bilparken og oppmøte!

Litt dekaltrim må til:

IMG_2926.sized.jpg

Represent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

umulig å si.. Det kommer selvfølgelig ann på felgens stand, utstyr osv. Jeg brukte ikke så lang tid på å fjerne org lakken takket være Duxola, men de sporene etter produksjonen av felgen er verre..

Har du senterkopp eller senterdeksel til psluttene dine Tommy? Er det deksel så lurer jeg på om du har noen til overs?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fler som dukker opp med polerte pirellis :) det er saker!

senterkoppene er av plast så ville rådet deg til å få dreid ut noen som du kunne polert opp hvis du må ha noe der..eller så har jeg løst det på denne måten..funker greit med blanke bolter syns jeg da,og VW senterkopp :)

hyreforran.jpg

Hvilken dim er de felgene og dekkene i?

Lenke til kommentar
Del på andre sider