Gå til innhold

prosjekt auTomat

Ranger emnet

golfrider

Anbefalte innlegg

• Svar 70
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kult med Golf 1 prosjekt!

Men hvordan polerer man alufelger? Hva bruker du osv.?

Man får tak i ull fra den øst-timorske steppeulvsauen da den har passe motstand i ulla. Smører deretter ett lag med kvae fra ett teak tre (viktig at dette er mellom 23 og 25 år gammelt). Lar det stå i ca 57 min og gni som f**n med ulla..... ;)

Neida.

1. Duxola for å fjerne ev klarlakk.

2. Puss med 200-400-800-1200 papir

3. Poler med Autosol tilslutt

4. *Bling*

VW Audi club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man får tak i ull fra den øst-timorske steppeulvsauen da den har passe motstand i ulla. Smører deretter ett lag med kvae fra ett teak tre (viktig at dette er mellom 23 og 25 år gammelt). Lar det stå i ca 57 min og gni som f**n med ulla..... ;)

Neida.

1. Duxola for å fjerne ev klarlakk.

2. Puss med 200-400-800-1200 papir

3. Poler med Autosol tilslutt

4. *Bling*

Hehe! Bra forklaring! Men hvor får man tak i Duxola?

97' Transporter T4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det!

Den metoden du nevner hadde funket extremt godt med automat! Den glir fremover når den er i "drive" uansett, men mindre du har foten på bremsen. Men jeg har ikke prøvd det enda, tror nok ikke det blir til det i denne omgang.

Er litt spent på hvordan det blir med disse dekkene på felen! I følge böhser kilder burde det bli sweet! I hvertfall komfortabelt!

Sind sie frei heute Abend?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, er ikke ett "lurtriks" å jekke opp bil, sette på felg, starte bil, sette i gir, og bruke bilen som dreiebenk? :D Skal prøves på noen rialfelger jeg har liggende.. ;) Tøft prosjekt!

Mr P-slut polish her har tilgang til dreibenk.....han bare digger å sitte i sofaen på Vaerste å gnu :assman

VW Audi club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider