Gå til innhold

prosjekt auTomat

Ranger emnet

golfrider

Anbefalte innlegg

• Svar 70
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Var en tur innom huggern i dag. Fikk tak i 2 strøkne speil (det ene virket det som om glasset var litt løst, men det lar seg sikkert fikse) så da får jeg byttet mine heller slitne speil...

Fant også noen tennpluggledninger i rød "silikon" som var ganske nye og som kommer til å passe bilen godt.. Ikke det at jeg skal vise frem motorrommet:p Morro for ungan i hvertfall!

IMG_2926_001.sized.jpg

Har fått lagt på dekka også. Det viste seg å være litt kast i den ene felgen, men det går sikkert fint! Får sette den på bak;) Fikk faktisk litt strekk i dekka også, synes det så veldig bra ut! Gleder meg til å få dem på bilen!

En liten smak:

IMG_2931.sized.jpg

Sind sie frei heute Abend?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Hvis noen vil ha seg en einser som er klar for treff og som har endel godbiter som strøkent gti-interiør, gewinde, lamper og som i tillegg er så godt som rustfri og eu-godkjent så er det bare å slå til...

JEG ville ikke ha solgt denne bilen for under 20 lapper slik den fremstår idag... Synd du selger den Endre, men sånn er det bare av og til... :well

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen selges i orginal stand (altså uten gewinde, gti interiør, felger, lykter osv) for 11000.

Bilen er ferdig rustsveiset: fikset kanal og byttet bakplate. Sømmene ved bakplaten er kleenet. Det er nesten ikke rust på bilen (littegrann i kanten på hjulbuene bak, men ikke noe alvorlig)

Ellers er bilen hel og fin, noe småsprut på lakken, men ellers i overaskende god stand (deler er omlakkert i forbindelse med bytte av bakplaten for å slippe lakkskjøter). Den er i god teknisk stand, motorem starter og går fint. Nylig tatt oljeskift og byttet filter.

EU godkjent nylig, årsavgift betalt.

Sommer og vinterdekk følger med.

Er det ønskelig kan selvfølgelig gti interiøret, gewinden osv følge med, men da mot tillegg i pris.

Send pm om du er intresert!

P.S Bilen MÅ ikke selges.. jeg kan avskilte den og sette den bort på lager. Det er tross alt litt spesiellt med en så velholdt einzer med automat!

Sind sie frei heute Abend?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
  • 10 months later...
nye dekk in the house! Ikke helt fornøyd med pollishen av felgene. Skal ta en runde til før jeg legger dekk på felg og felg på bil...

IMG_2910.sized.jpg

pirelli p4000 165x60 14"..

Bare et spørsmål. De runde blanke tinga som ligger ved siden av dekka er det felgringer til stålfelger? Eller ka er det?

- 83 VW Jetta c

- 91 VW Scirocco GT2 turbo

- 08 VW Fox 1,4 tdi

- 75 Audi 50

- 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider