Mr.TransAm Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Har merket i den siste tiden at bilforumet henger seg opp. Særlig når man skal inn på tråder. Eksempel: Jeg skal inn på bil bildejakten (google-leken) og trykker på "siste". det eneste som kommer opp er det øverste banneret. Dette skjer flere ganger om dagen. Har det noen sammenheng med alle google reklamene som har dukket opp på forumet? hadde ikke noe problemer med dette før de bannerne kom. Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilskalle Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 har jeg ikke merket noe til. hvilken nettleser bruker du? Siter Bil er livet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet Mars 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 bruker explorer. Er helt grønnsak på data så hvilken versjon har jeg ikke peiling på. Men jeg har brukt denne dataen på dette forumet i flere måneder uten problemer Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Ukjent for meg, funker knirkefritt her :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenut Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Prøv å last ned Opera.. http://www.opera.com Siter Mvh: Knut Olsen 03 Passat TDI 4motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Hehe, man bytter jo ikke nettleser hvis man er helt n00b, bare fordi bilforumet henger seg litt opp av og til:p Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 skjedd slik hos meg også..flere ganger hver dag etter oppgraderingen...hmm.. men hos meg så kommer det opp en feilmld innimellom og kun BF-vinduet lukkes..hmm.. Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Har av og til samme problemet i Firefox; og spesielt nå i natt. Browseren låser seg liksom (uten å få timeout) akkurat idét jeg klikker på en tråd. Browsing på andre sider i andre tabs fungerer knirkefritt samtidig, så det kan ikke være nettlinja her som er problemet heller. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Skjedde det samme for meg nå nettopp da jeg skulle logge meg inn på bilforumet. Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Har av og til samme problemet i Firefox; og spesielt nå i natt. Browseren låser seg liksom (uten å få timeout) akkurat idét jeg klikker på en tråd. Browsing på andre sider i andre tabs fungerer knirkefritt samtidig, så det kan ikke være nettlinja her som er problemet heller. Samme hadde jeg inatt, og flere ganger.. Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas189 Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Samme problemet har jeg også, er greit på andre annonser, men når google annonsene kommer opp kommer f.eks når jeg trykker på "hurtilenker" knappen så kommer link valgene under annonsen... Litt irriterende i blant:) Siter Evobenz project * MB 190E 2.3-16v Prosjekt * '04Yamaha TZR 50 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas189 Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 Noen andre som har dette problemet?? Siter Evobenz project * MB 190E 2.3-16v Prosjekt * '04Yamaha TZR 50 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 Tips? http://www.schrode.net/opera/url_filtering/ Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas189 Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 Thanx... Viste ikke at det gikk ann jeg... Siter Evobenz project * MB 190E 2.3-16v Prosjekt * '04Yamaha TZR 50 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 Nei, jeg bruker IE. Helt fint her... Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg