Gå til innhold

Irriterende! Bilforumet henger seg opp

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Har merket i den siste tiden at bilforumet henger seg opp. Særlig når man skal inn på tråder. Eksempel:

Jeg skal inn på bil bildejakten (google-leken) og trykker på "siste". det eneste som kommer opp er det øverste banneret.

Dette skjer flere ganger om dagen. Har det noen sammenheng med alle google reklamene som har dukket opp på forumet? hadde ikke noe problemer med dette før de bannerne kom.

1984 Recaro T/A 350

X - 1982 Recaro T/A

X - 1984 Chevy G20

X - 1969 Custom Beetle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, man bytter jo ikke nettleser hvis man er helt n00b, bare fordi bilforumet henger seg litt opp av og til:p

Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har av og til samme problemet i Firefox; og spesielt nå i natt. Browseren låser seg liksom (uten å få timeout) akkurat idét jeg klikker på en tråd. Browsing på andre sider i andre tabs fungerer knirkefritt samtidig, så det kan ikke være nettlinja her som er problemet heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har av og til samme problemet i Firefox; og spesielt nå i natt. Browseren låser seg liksom (uten å få timeout) akkurat idét jeg klikker på en tråd. Browsing på andre sider i andre tabs fungerer knirkefritt samtidig, så det kan ikke være nettlinja her som er problemet heller.

Samme hadde jeg inatt, og flere ganger..

mvh

Daniel Nilsen \ Danieln

Lenke til kommentar
Del på andre sider