Bjune Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 har en 240 med 230ft motor og M46 kasse!? (4 m/OD)! og trenger ny mellomaksel.. hva skal jeg se etter.. er det er delenr. på den ejg har nå eller må jeg leite etter en 240 men 230 motor og samme kasse? Og hvis jeg skal ha meg ny bakaksel! kan jeg da kjøpe meg en 1031 og smelle på? plug and play? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 1031 er plug and play. du trenger mellomaksel fra en bil med m46 kasse, hvilken som helst motor. Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeb Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Eneste som kan være forskjell er koblinga på bakakselen kontra mellomakselen. Forskjell på eldre/nyere. Bare å ta mellomaksel fra en bil med M46 boks det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg