Gå til innhold

Mitt B prosjekt!

Ranger emnet

Ascona-Man

Anbefalte innlegg

mårn...tengte eg sku visa fram prosjekte mitt og beskriva litt eg og....kom gjærne med spørsmål eller løysninger på ting?!

ja!! Fyrst Info då!

Opel Ascona B 1978

motor: Rekord 2.2

bremsa framme: Rekord 2.2

bremsa bak: 230mm tromla

Understell: splitt nye Apex 60mm senkesett og støtdempara av ukjent merke

gearkasse: Getrag 5-trinns

Eksteriør: Senator A hjulbua bak

Interiør: Calibra stola,Sr-Instrument,12"ratt,pedalsett

eksos:21/2" heile veien med ein simons dempar

Planar: Turbomotor ,lakkering, sparco bøttestola og 4 nye støtdempara!

Photo-0085.jpg

her har eg sveist på senator A bua

Photo-0128.jpg

Slek va da under sparklingo!KJEDELI va da

Photo-0123.jpg

men når da omsider nesten va ferdi va eg nesten fornøyd

Photo-0008.jpg

tok ruste i innerskjermane,slipte heilt reint,grunna og tectylerte og bytta eine framskjermen

>

nye fjøre og 2.2 bremsa på plass

Photo-0126.jpg

njjau...sånn såg bilen ut før eg begynnte...angra på at eg begynnte....kunne berre ha flikka litt...men men

Bilenmin.jpg

ja...no har eg slipt ein god del og prøvd å retta opp profilen litt bedre so no ser da litt bedre ut....har og fått fram innerkanten på buen!

Photo-0041.jpg

har og begynnt å vetta ferdi på andra sio har litt arbeidd igjenn nederst bak på buen men ellers so e eg ganske fornøyd! passsa perfekt e faktisk litt å gå på både på innsida og i kanten på buen!

hehe4.jpg

her prøve eg ut med dei nye felgane Brock B1 10x17 med 20 inpress og 245 dekkpassa perfekt....no e dai i tilleg spaca ut 6mm

Photo-0036.jpg

Photo-0037.jpg

diverse bilder

Photo-0030.jpg

Photo-0124.jpg

bilen ska lakkeras no i slutten av påsken...har litt sliping igjenn endå...ska lakkast derby blå!porr farge,deretter vette da ombygging te c20xe torbo motor.motor er allerede innkjøpt men mangler ein god 5 trinns kasse....enten (r28 eller r25)

Opel Ascona B 2,2 (Solgt)

Kadett C (c20ne) (Solgt)

Opel Ascona B 3000 24V Turbo (prosjekt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 107
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

mangler jo et par cm bak bakre buene.

skal du ha det sånn?

par cm?meine du profilen (linjo) langs karoserie? som sagt ikkje heilt ferdi endå....e veldi vanskeli å få te ein sånn profil å i tilleg få da te å sjå bra ut...har brukt mangen tima på detta pusseprosjekte...veldi usikker på om eg ska gidda å begynna på igjenn...har so møkje annart eg sku ha begynnt å tenka på(EU-godkjenning,lakkering,motorbygging og resten av understellet)

få sjå

Kadett C (c20ne) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
skal du selge Asconaen nå eller? gått lei?

mårn ja...ja...no ligge an te salgs....e so lei....har so lyst på kadett c.....egentli e an ik te salgs...ville nett sjå ka interesso va for bilen....har fått 15 telefoner i dag og bilen blei anonsert i 3 tida, men eg trur ikkje at an ska sellast....e altfor god

Kadett C (c20ne) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider