Gå til innhold

knopfler:Prosjekt flakes. BMW E30 325i ombygning, Er i gang igjen !!

Ranger emnet

knopfler

Anbefalte innlegg

Hei å hå! Nå er bilen under demontering på grunn av litt rust å div utskifting av deler. bilen blir byggd opp i løpet av vinteren. det som er prioritert akkurat nå er demontering å lakk av understell,karosseri og motor. motor får ny veiv råder og turbo. ny stereo og masse snacks :)

Ellers skal skal det

støpes dashbord i carbon uvist hvordan

bygges intereiør

bygges stereo

nye felger

justerbart understell

+ mye som jeg tar etter hvert.

Alt før side 4 er gammelt!!

nå er bilen lakkert! sånn ser den ut nå

01012007003.jpg

21042007039.jpg

før montering

lakk19.jpg

lakk6.jpg

før jeg begynnte å lakke

Bilder1967.jpg

sånn var den når jeg kjøpte den.

05052005001.jpg

sota vindu ++

18052005.jpg

sparklet opp div plasser

23092005.jpg

valset hjulbuer og sparklet

bmwhjulbuebygging.jpg

mere bilder kommer. må bare få lagt dem inn fra telefon.

BMW E30

VW 1965 boble

Hilux

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 556
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

var finn den, e30 e jo fine biler. Stå på, blir vel finn når du e ferdig. Har du tengt å sett på noe styling på den. Turbokonvertere den og, det blir jo fett, hva håper du på av hester når den e ferdig :pray

Holder på å forhandle med en kar om komplett styling. ang effekt vil jeg ikke uttale meg noe. mye som kan skje. har heller ikke tenkt så veldig mye ang turbo. holder enda på å lese+se på andre. men begynne rå få en viss insikt i det. kan og skal bli bra hvertfall :)

BMW E30

VW 1965 boble

Hilux

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har funnet fram noen bilder. er fra jeg overhalte toppen, å når jeg lakket bilen forr ca 2 mnd siden. forrige helg sveiste jeg nytt eksosanlegg. det ble en potte på hver side :)

06022006003.jpg

12022006002.jpg

Ny reg. reim

12022006001.jpg

08022006.jpg

08022006001.jpg

08022006002.jpg

09022006.jpg

09022006001.jpg

25032006003.jpg

25032006.jpg

Fant ut att trekk rundt tvn ikke er noe fint, så da støpte jeg det like så greit inn :)

stping5.jpg

BMW E30

VW 1965 boble

Hilux

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begynner det og ligne på ting her!

06022006003.jpg

PS du må ikke kaste ut bilder av slikt da tenker jeg bare tilbake på en dødsfin sommer hvor jeg var med og bytte til hartge topp og litt av vært på en e30 2.5 det er litt over 240hk i den går gott :) kamerat av meg som har den short-shift kasse. og spesial byggde grennrør.chippet av dalbeck er den også.den er langiret så den har høy toppfart som F!vi hadde den i 267km :)!

Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig

Opel Maffian

Qraftwerket

Lenke til kommentar
Del på andre sider