Gå til innhold

knopfler:Prosjekt flakes. BMW E30 325i ombygning, Er i gang igjen !!

Ranger emnet

knopfler

Anbefalte innlegg

• Svar 556
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

blir nice detta ass... åssen ble lyden med den løsningen a med potta? faen har ikke fått sjekka den olje filter pakkning greiene hehe.... skal gjøre det i dag hvis du ikke har fått fikksa det...

vet ikke hvordan lyden blir, har ikke sveist anlegget enda. må få opp kardangen først, men mangler fortsatt simmeringene.

har ikke fått fiksa tetteringen nei. hadde vorre greit om du kunne tatt ett bilde av den tettningen og kanskje noen mål av den..??

BMW E30

VW 1965 boble

Hilux

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå er bilen snart ferdig :)

Mangler bare simmeringene til kardangen så kan den monteres opp, sveise ferdig eksos, lufte bremser og noe små fiks så er vi i mål...

Men må enda finne meg en ny E36 bakfanger og lakkere den,fikse skjørtene og lakke sånnt som dørhandtak og di små listene bak siderutene bak etc.

BMW E30

VW 1965 boble

Hilux

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men syns jeg leste at dere hadde kuntaktet et firma som hadde kopi? useriøst firma eller?

Joda, stemmer at vi har vært i kontakt med et firma som fortalte at de kunne skaffe Works Rezaks II i kopier til rundt 10-15 000kr. Dette var i fjor høst jeg ble lovt dette og de var visst på vei kunne selgeren fortelle. Omtrent på nyåret sende knopfler en mail hvor de fortalte at de ikke tok de inn eller hva det var. Jeg sende dermed en mail hvor jeg henviste til samtalen jeg hadde på messen med selgeren. Joda, felgene skulle komme de og det var i Februar? Mars? måned hvis jeg ikke husker feil. Skulle få høre når de kom og de har ikke tatt kontakt. Useriøst firma! Firmaet er forøvrig Big-Wheels..

Ellers ser dette meget bra ut knopfler. Jeg gleder meg virkelig til å se noen skikkelige bilder av bilen utenfor verkstedet. Ellers er jo ikke Brock B1 felgene så værst heller - mitt nr. 2 valg på E30 etter Works.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, stemmer at vi har vært i kontakt med et firma som fortalte at de kunne skaffe Works Rezaks II i kopier til rundt 10-15 000kr. Dette var i fjor høst jeg ble lovt dette og de var visst på vei kunne selgeren fortelle. Omtrent på nyåret sende knopfler en mail hvor de fortalte at de ikke tok de inn eller hva det var. Jeg sende dermed en mail hvor jeg henviste til samtalen jeg hadde på messen med selgeren. Joda, felgene skulle komme de og det var i Februar? Mars? måned hvis jeg ikke husker feil. Skulle få høre når de kom og de har ikke tatt kontakt. Useriøst firma! Firmaet er forøvrig Big-Wheels..

Ellers ser dette meget bra ut knopfler. Jeg gleder meg virkelig til å se noen skikkelige bilder av bilen utenfor verkstedet. Ellers er jo ikke Brock B1 felgene så værst heller - mitt nr. 2 valg på E30 etter Works.

er egentlig veldig synd att dette meg big wheels kan rote sånn, men det må da gå ann å finne en anna plass vil jeg tro hvist det er laget kopier av disse. Vi får bare leite og maile rundt.

Takk for det :) Ja jeg gleder med også til å se den uttfor verkstedet ferdig :)

Hadde tenkt meg 16" brock om jeg ikke fik taki noen råe felger. Men det blir hel polerte brock i så tilfelle.

BMW E30

VW 1965 boble

Hilux

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...