Gå til innhold

knopfler:Prosjekt flakes. BMW E30 325i ombygning, Er i gang igjen !!

Ranger emnet

knopfler

Anbefalte innlegg

• Svar 556
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 3 months later...
Kan du ikke være så snill og kaste seidel styllinga i matkværna, jeg sier ikke dette for og være et tulling , men bilen din blir så fin nå så den fortjener ikke slikt Jall!

Du må roe ned dissa kommentarene dine om styling.. Kom med litt mer konstruktiv kritikk! "Den stylinga likte jeg ikke helt" eller noe i den duren..Når du selv har satt på en fanger på bilen som skjærer helt fordi du ikke har skjermbreddere liksom ?

Sorry OT.. Grom BMW :D Trekker tilbake det jeg sa om fangere for lenge siden.. hehe..

Men den camber'n bak må du gjørra no med? Veit at BMW'ene blir sånn men..

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
Du må roe ned dissa kommentarene dine om styling.. Kom med litt mer konstruktiv kritikk! "Den stylinga likte jeg ikke helt" eller noe i den duren..Når du selv har satt på en fanger på bilen som skjærer helt fordi du ikke har skjermbreddere liksom ?

Sorry OT.. Grom BMW :D Trekker tilbake det jeg sa om fangere for lenge siden.. hehe..

cambern er sånn pg av att jeg har sånn delvis brent ut foringene i bærebruene men så måtte jeg montere i all hast for å få bilen ut fra verkstedet...

BMW E30

VW 1965 boble

Hilux

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjer det noe mer? Er spendt på oppdateringer nå :)

har fått lånt meg ett verksted nå i romjula .. med løftebukk og greier...

startet eget maskinfirma for noen mnd siden og har hatt alt for mye å gjøre i det siste, men nå kommer jge til å fortsette med bilen til den er ferdig :)

BMW E30

VW 1965 boble

Hilux

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:angelsmili:

OY!sier akkurat hva jeg mener, hva faen har du med det:bambam: ? du trenger vel ikke og komentere bilen min, der ikke alt kjøpt inn

engang. Og når resten av møkka kittet til bilen min koster 20 tusen, og ingen ting av det halveis passer engang, begynner jeg og tenke, er dette noe og bruke 20 høvdinger på..?

Lage selv ja..

Men Seidel kitt, liker jeg persoligt ikke til e30, ser billigt ut,. m-tech eller noe slikt, mmm, men alle har jo hver sine meniger, det kan man ha, fritt fram for hvem som helst og kaste dritt om senatoren/lotus omegan min, driter vel jeg i, morsom og høre andre'z meninger :lol: negativt eller posetivt,

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...