Gå til innhold

knopfler:Prosjekt flakes. BMW E30 325i ombygning, Er i gang igjen !!

Ranger emnet

knopfler

Anbefalte innlegg

• Svar 556
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fasinerande hva du får til med det utstyret du har! =)

Vil si det er ytterst få som får til så mye i en vanlig garasje.

Men du har vel mye erfaring? =)

Stå på! Herlig bil du har fått til !

Tusen takk for det !! :)

Har fått en del erfaring opp igjennom di får snart 24 årene jeg har levd.

Har hatt en fantastisk læremester som var mitt søskenebarn som desvere gikk brått bort i fra oss for noen år siden.

Vi har hatt mange råe prosjekter opp igjennom årene som feks var å bygge opp en snøscooter motor til en polaris. Motoren var en 2 syl vanscooter motor som ble bygget om til 3 syl med 2 stk 2 syl motorer. dreide nye topper,byggde veiv,nytt eksosanlegg osv.. mye feiling og prøving, men til slutt funket det :) Denne bygget han til en kompis og jeg hjalp til med dreiing og sveising.

Han bygget også en motor til en mc han hadde ut i fra en gsxr1000 motor om til en 1427ccm den ble kjørt i dyno på en varm dag med sprenkt toppakning og dårlige tima tenning og fikk 176 hk på baghjulet :)

Denne sykkelen var handlaget av Nico Bakker i Holland og fantes bare en av.

så jeg har vorre med på mye rart bare for og nevne noe :)

BMW E30

VW 1965 boble

Hilux

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for det !! :)

Har fått en del erfaring opp igjennom di får snart 24 årene jeg har levd.

Har hatt en fantastisk læremester som var mitt søskenebarn som desvere gikk brått bort i fra oss for noen år siden.

Vi har hatt mange råe prosjekter opp igjennom årene som feks var å bygge opp en snøscooter motor til en polaris. Motoren var en 2 syl vanscooter motor som ble bygget om til 3 syl med 2 stk 2 syl motorer. dreide nye topper,byggde veiv,nytt eksosanlegg osv.. mye feiling og prøving, men til slutt funket det :) Denne bygget han til en kompis og jeg hjalp til med dreiing og sveising.

Han bygget også en motor til en mc han hadde ut i fra en gsxr1000 motor om til en 1427ccm den ble kjørt i dyno på en varm dag med sprenkt toppakning og dårlige tima tenning og fikk 176 hk på baghjulet :)

Denne sykkelen var handlaget av Nico Bakker i Holland og fantes bare en av.

så jeg har vorre med på mye rart bare for og nevne noe :)

Høres artig ut! Sånn vi liker det :)

Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Har nettop lest gjennom hele tråden og må bare si, gåtte helvette for en nice bil dette blir!!

Men skjer det noe mer med motoren eller? Jeg gleder meg til å følge med på oppbyggingen av den da jeg har samme planer;-)

hehe.. takk for det :)

Skjer lite hær... men jeg venter på at det skal dukke opp noen plass å gjøre bilen ferdig... nå verker det å få det ferdig.. å jævlig som jeg gleder meg...

BMW E30

VW 1965 boble

Hilux

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva lakk er det du har brukt på understells delene?

Er det holdbart?

virka sinnsykt bra når jeg smurte det på... bilen har stått ute nå i ett år.. ?? og er like fin enda...

huske desverre ikke hvordan maling det var :/ skal opp dit jeg kjøpte den nå til uka.. skal se om jeg husker å kike etter sånn...

BMW E30

VW 1965 boble

Hilux

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Hei godtfolk :):happyhappy:

I dag tok jeg bilen fram fra vinterdvalen og begynnte å fikse på saker og ting :) slengte på vinterdekka også i dag :)

Skal inn med bilen på en bukk i helga og montere ferdig bakstillinga og sveise eksos + små ting :)

Så regner med att bilen blir kjørende i denne mnd :)

:yodude:

BMW E30

VW 1965 boble

Hilux

Lenke til kommentar
Del på andre sider