Gå til innhold

knopfler:Prosjekt flakes. BMW E30 325i ombygning, Er i gang igjen !!

Ranger emnet

knopfler

Anbefalte innlegg

Detta blir bra!!Kul farge også. Hva gjør du med lyd isoleringen på torpedo veggen der som det mangler litt a.Jeg driver med det samme og jeg har skjært av endel fordi det var råttent, men er litt usikker på hva jeg skal bruke der det mangler.Kansje noe fra biltema eller noe sånt, eller kjøpe orginalt fra bmw hvis det går da.:smilbmw:

peugeot 205xr 86 mod(solgt)

peugeot 205gti 86 mod(solgt)

ford mondeo tdci 03 mod(solgt)

Audi a3 tdi 04mod ambition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 556
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Detta blir bra!!Kul farge også. Hva gjør du med lyd isoleringen på torpedo veggen der som det mangler litt a.Jeg driver med det samme og jeg har skjært av endel fordi det var råttent, men er litt usikker på hva jeg skal bruke der det mangler.Kansje noe fra biltema eller noe sånt, eller kjøpe orginalt fra bmw hvis det går da.:smilbmw:

dette blir bra ! fargen er genial :) sjekk på gs bildeler etter isolasjon til torpedoveggen. skal bestille den orginale+ "stereo" isolasjon fra innsiden. blir nok penest hvist man bruker oginalt da det er litt synlig.

BMW E30

VW 1965 boble

Hilux

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette blir bra ! fargen er genial :) sjekk på gs bildeler etter isolasjon til torpedoveggen. skal bestille den orginale+ "stereo" isolasjon fra innsiden. blir nok penest hvist man bruker oginalt da det er litt synlig.

OK jeg tror jeg går for orginal da, det skal jo bli pent også:) Vet du hva det koster ell, eller om det er noen adresse på nettet som selger det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi. meget bra... gleder meg til å se det ferdige resultatet av lakeringen:D

resultat kommer i natt :) skal begynne å lakkere nå om noen timer. har litt pussing igjenn, så fyller,grunning, ett strøk med svart bunn så det blir lettere å lakke den blå fargen så klarlakk med flakes... så er det ferdig!! gleder meg.

BMW E30

VW 1965 boble

Hilux

Lenke til kommentar
Del på andre sider

resultat kommer i natt :) skal begynne å lakkere nå om noen timer. har litt pussing igjenn, så fyller,grunning, ett strøk med svart bunn så det blir lettere å lakke den blå fargen så klarlakk med flakes... så er det ferdig!! gleder meg.

Oki. Rått jeg gleder meg til og se bilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki. Rått jeg gleder meg til og se bilder.

kan legge inn bilder etterhvert i prosessen da jeg unsett må vente mellom hvert strøk.. det morsomme er att bilen får en drøss med farger i dag.. først gul(fyller) så grunning(grå) svart bunn og så blå. å sisst flakes/klar lakk da fargen endrer seg:)

BMW E30

VW 1965 boble

Hilux

Lenke til kommentar
Del på andre sider

satan det her blir bra, gjennomført prosjekt! digger frontfangeren men digger understellet ditt enda mer. du snakka på at du bruker owatrol alu under bilen og i hjulbuer? er det den sølven på forstillingen også? hva er den blå på div. motordeler og fjører? lakkert med box eller sprøyta det (Ikke karroseriet:p)

følger med her!

ps!! ta potta ut bak og kom med mere bilder!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider