Gå til innhold

knopfler:Prosjekt flakes. BMW E30 325i ombygning, Er i gang igjen !!

Ranger emnet

knopfler

Anbefalte innlegg

satan det her blir bra, gjennomført prosjekt! digger frontfangeren men digger understellet ditt enda mer. du snakka på at du bruker owatrol alu under bilen og i hjulbuer? er det den sølven på forstillingen også? hva er den blå på div. motordeler og fjører? lakkert med box eller sprøyta det (Ikke karroseriet:p)

følger med her!

ps!! ta potta ut bak og kom med mere bilder!!

synes også fronten er fin :) bruker owatrol alu på forstilling/bakstilling, fjærben/dempere. ellers det som er blå er den samme som skal bli på bilen. under bilen er rustoleum lakk. kjukk gugge mot rust.

begynnte å lakke i går fyller å grunning.. ble litt koking på ene døra. så må dra opp dit å fikse det nå å så begynne å lakke farge. var ikke hjemme før 04:30 i natt..

BMW E30

VW 1965 boble

Hilux

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 556
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jeg kommer uten tvil til og bruke samme front som deg om jeg får kjøpt meg en brukbar e30!:) knall.

da var du hjemme en halvtime før meg;)

lykke til videre

takk.hehe. skal ikke si høyt hva jeg å kjærringa gjorde når jeg kom hjem da. men det ble lite søvn... hahahaha.. synes den fronten er fin, i motsetning til mange andre.

BMW E30

VW 1965 boble

Hilux

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se her ja dette blir bra, Det begynner og ta form nå, det er nå det begynner og bli ekstra gøy hehe. den fronten er fin spesielt med en intercooler i midten det er helt konge.:respect får inspirasjon av dette ass. stå på

peugeot 205xr 86 mod(solgt)

peugeot 205gti 86 mod(solgt)

ford mondeo tdci 03 mod(solgt)

Audi a3 tdi 04mod ambition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se her ja dette blir bra, Det begynner og ta form nå, det er nå det begynner og bli ekstra gøy hehe. den fronten er fin spesielt med en intercooler i midten det er helt konge.:respect får inspirasjon av dette ass. stå på

ja den tar form.:) kommer en cooler i midten av fangeren ja :):happyhappy:

BMW E30

VW 1965 boble

Hilux

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du jobber å står på:D

Dette er bra!!

gleder meg til å se bilder av blåfargen på bilen;)

er helt utkjørt nå. må bare få på farge å flakes nå å litt hjul så skal bilen ut. sønn til bonden skal begynne å mekke på cross snøscooterene sine før sesongen begynner, så nå er det bare stress. gleder meg som faen til alt er lakkert..

BMW E30

VW 1965 boble

Hilux

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir bra det her.. Hadde en E30 selv før, er fete biler..:smilbmw:

ja E30 er snop. helt fantastiske biler å kjøre med nye foringer å skikkelige hjul/dempere, synes ikke noe om di orginalt, men med litt små mekk med div dempere osv så blir disse helt utrolige trass att det er gammle biler :)

BMW E30

VW 1965 boble

Hilux

Lenke til kommentar
Del på andre sider