Gå til innhold

knopfler:Prosjekt flakes. BMW E30 325i ombygning, Er i gang igjen !!

Ranger emnet

knopfler

Anbefalte innlegg

Haha jeg lurte litt når jeg skrev det,men siden det sto i topicen så gikk jeg for FLASKES:hammer

"Flaskes" er vel noe man gjør med nyfødte når mora ikke kan eller vil mate dem på vanlig måte.. hehe.. :)

Nok Ot!

Noen oppdateringer her? Gleder meg til denne blir ferdig..:smilbmw:

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 556
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Så helt rått ut den lakken! hvor kjøpte du lakken og flakes?

jeg må være litt negativ også, den seidel fangern er ikke mye pent. sats heller på m-tech eller orginal e30 m3 front.

Seidel er så billigt ut,

Likte eksos potte løsningen din bak, men tror kasje plasten blir litt svid rundt det hullet gitt

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så helt rått ut den lakken! hvor kjøpte du lakken og flakes?

jeg må være litt negativ også, den seidel fangern er ikke mye pent. sats heller på m-tech eller orginal e30 m3 front.

Seidel er så billigt ut,

Likte eksos potte løsningen din bak, men tror kasje plasten blir litt svid rundt det hullet gitt

bestillte flakes igjennom noen som jeg bruker når det gjelder lakk, men den måtte bestilles fra usa igjennom ditt å datt. ble mye styr til slutt... gidder desverre ikke å bruke mere penger på styling nå, så den fangeren får bare være, blir sikkert tøfft når det kommer cooler i fronten.

tror ikke plasten blir å smelte da jeg skal dreie til noen aluringer som skal være på begge sider av fangeren. dessuten blir det eksosbandasje noen cm bak fangeren også pgav varmen.

endret flaskes til flakes:) så det ikke før nå.. hehe

BMW E30

VW 1965 boble

Hilux

Lenke til kommentar
Del på andre sider

til dere som lurer, så er bilen HØY pgav att alt er demontert. er eneste litt bakstilling og litt forstilling på bilen. så det mangler ca 400 kg deler på bilen.

å dere kan tro hvor jeg gleder meg til å få den ned!!!

Hehe da begynner monteringen da. det er gøy når man ser bilen tar form:smilbmw:

peugeot 205xr 86 mod(solgt)

peugeot 205gti 86 mod(solgt)

ford mondeo tdci 03 mod(solgt)

Audi a3 tdi 04mod ambition

Lenke til kommentar
Del på andre sider