Gå til innhold

knopfler:Prosjekt flakes. BMW E30 325i ombygning, Er i gang igjen !!

Ranger emnet

knopfler

Anbefalte innlegg

For å være ærlig er ikke BMW helt min bil (se avatar).

Men denne var faktisk utrolig fet, i utgangspunktet og nå med ny lakk:D

Og det er litt av et arbeid du har lagt ned, har lest hele tråden:)

Ser frem til den er "nede" igjen ja!

Tusen takk for ditt synspungt. er en av grunnene til att man gjør sånnt som dette att man får positive komentarer tilbake.også får man masse ekstra pågangsmot. så takk!!

BMW E30

VW 1965 boble

Hilux

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 556
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

må finne meg en fanger først:) men så snart jeg finner en org e36 fanger så skal du få se hvordan det lages til :)

annonser fra BMWCCN:

Til salgs

Modell: Komplett delebil E36

Beskrivelse: Selger en komplett dele bil 318 92 sedan ..kan ikke registreres..meget fin utvendig å innvendig..blå farge og blått interiør..selges for 10000..har også endel karosserideler i sort og rødt+ diverse 318 m40 motorer og annet..ring el mail for info!

Kontakt: Kenneth Sjøgren

Luneborg

9321 Moen

Telefon: 91129168

E-post: Send e-post til selger

Registrert dato: 13.11.2006

Til salgs

Modell: mye e36 deler

Beskrivelse: panser, bagasjelokk ,alle dører (4dørs) , grill , frontkasset, alle delene er diamant sort. front lykter , org baklykter ,komplett forstilling i god stand . a/c kondednser ,pumpe og a/c panel. frontfanger komplett med alle fester spredere osv . bakfanger . hengerfeste ++

Kontakt:

Telefon: 91801541

Registrert dato: 03.10.2006

Gleder meg til du får postet opp monteringen. Stå på! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanvittig bra dette! Blir nokk å slå min Carina E :) :hammer

Har lest hele tråden, kanskje jeg overså, men; Skal du montere intercooler? Slik at du ser den i frontfangeren?:D

hehe. kanskje du har lagt mere arbeid i din carina enn jeg har med min... :heyyou:

blir turbo og intercooler i fangeren ja :)

BMW E30

VW 1965 boble

Hilux

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var de deiligste felgene til e30 jeg har sett.Det er konge med spons da. Hva gjør du for og få det a.:)

er bare å snakke med bedrifter som har di tingene du trenger, fortell hva prosjektet går ut på, men det har jo mye å si om du skal på db drag,utsilling osv. ja di felgene er sinsykt rå. tenker på di hver dag :) hehe

BMW E30

VW 1965 boble

Hilux

Lenke til kommentar
Del på andre sider