Gå til innhold

knopfler:Prosjekt flakes. BMW E30 325i ombygning, Er i gang igjen !!

Ranger emnet


knopfler

Anbefalte innlegg

  • Svar 556
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Yepp folkens, Da har jeg muligens fått sponsing fra flere bedrifter her hjemme :) så nå blir det knall!!

 

Noe jeg sikkert ikke får sponsing til er sikkert disse. vurderer å kjøpe sånne felger. koster 3500 euro. litt dyrt, så det må spares litt.

Work3.jpg

 

damn! de vil jeg ha! hva heter de, og hva skjer med at det er blå aktig kant?:)

 

BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes!

http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe!

Gatebil Magazine Freelancer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NeonMuffler: Felgene heter Work Rezax II. I 18 som kanskje er det kolkeste valget til E30 leveres de som alt fra 7,5X18 til 13X18. At felgene er dyre er det ingen tvil om. Med en litt saftig dimmensjon (saftigere enn vist her oppe), 9,5X18 og 11X18 koster hhv. 6872 per felg HVIS euroen er på 8. Bakfelgen koster 7424 per felg HVIS euroen er på 8. SÅ kommer dekk i tillegg og dekk i denne dimmensjonen er ikke billige - hvertfall hvis man ikke skal ha Sharif dekk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NeonMuffler: Felgene heter Work Rezax II. I 18 som kanskje er det kolkeste valget til E30 leveres de som alt fra 7,5X18 til 13X18. At felgene er dyre er det ingen tvil om. Med en litt saftig dimmensjon (saftigere enn vist her oppe), 9,5X18 og 11X18 koster hhv. 6872 per felg HVIS euroen er på 8. Bakfelgen koster 7424 per felg HVIS euroen er på 8. SÅ kommer dekk i tillegg og dekk i denne dimmensjonen er ikke billige - hvertfall hvis man ikke skal ha Sharif dekk..

 

hmm, ok. takk for svaret!

det får komme senere tydligvis

 

BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes!

http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe!

Gatebil Magazine Freelancer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor langt har du kommet med motoren a.har du gjort noe enda eller driver du med andre ting:)

Har ikke gjort noe. holder på å gjøre klart på ny verkstedet. nesten 300 kvadrat å boltre meg på.. ble sendt en veiv opp til meg på fredag, så når jeg får den begynner jeg. må bare finne råder først..

BMW E30

VW 1965 boble

Hilux

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår