Gå til innhold

knopfler:Prosjekt flakes. BMW E30 325i ombygning, Er i gang igjen !!

Ranger emnet


knopfler

Anbefalte innlegg

Har ikke gjort noe. holder på å gjøre klart på ny verkstedet. nesten 300 kvadrat å boltre meg på.. ble sendt en veiv opp til meg på fredag, så når jeg får den begynner jeg. må bare finne råder først..

 

Ok da kan du strø rundt deg med deler da:) Jeg har sett litt på bimmers og der er det noe.

peugeot 205xr 86 mod(solgt)

peugeot 205gti 86 mod(solgt)

ford mondeo tdci 03 mod(solgt)

Audi a3 tdi 04mod ambition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 556
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ok skjønner:watchout Jeg så litt igjennom tråden din og ja det er veldig likt det vi gjør hehe.Jeg har ikke blå fargen da:thumb Det hadde vært fett og parkert bila sammen på et treff en gang da,en blå og en rød MED TURBO:happyhappy:

peugeot 205xr 86 mod(solgt)

peugeot 205gti 86 mod(solgt)

ford mondeo tdci 03 mod(solgt)

Audi a3 tdi 04mod ambition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og T.A.S sitter å leiter for harde livet.. skal gi beskjed

 

Og jeg har fått svar fra et firma som skulle hatt disse inne rett etter autofilmessa. Svaret vi begge fikk var faktisk forskjellige, men jeg fikk svar om at de var inne i Februar måned. Er kopier. Vi kommer tilbake med mere informasjon. Mulig det går å mekke en skikkelig pakkepris dette nå knopfler..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg har fått svar fra et firma som skulle hatt disse inne rett etter autofilmessa. Svaret vi begge fikk var faktisk forskjellige, men jeg fikk svar om at de var inne i Februar måned. Er kopier. Vi kommer tilbake med mere informasjon. Mulig det går å mekke en skikkelig pakkepris dette nå knopfler..

 

Ja litt rart att vi fikk forskjellige svar, da jeg enda sendte bilder til dem av orginalen.. hmmm..

Får håpe det ordner seg:)

BMW E30

VW 1965 boble

Hilux

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok skjønner:watchout Jeg så litt igjennom tråden din og ja det er veldig likt det vi gjør hehe.Jeg har ikke blå fargen da:thumb Det hadde vært fett og parkert bila sammen på et treff en gang da,en blå og en rød MED TURBO:happyhappy:

 

 

Yepp, holder på å forhandle turbo fra en kar i nabolandet sweden nå:)

BMW E30

VW 1965 boble

Hilux

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe da låter det litt:D Jeg hadde en 12"men jeg kommer til og gå for 10" jeg også kansje ikke 4 stk da men kansje 2.:wonder: Og front sett er et must ass,jeg har bare hatt i hatte hylla og det er det slutt på.Fett med turbo da åssen type er det da.:D

peugeot 205xr 86 mod(solgt)

peugeot 205gti 86 mod(solgt)

ford mondeo tdci 03 mod(solgt)

Audi a3 tdi 04mod ambition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe da låter det litt:D Jeg hadde en 12"men jeg kommer til og gå for 10" jeg også kansje ikke 4 stk da men kansje 2.:wonder: Og front sett er et must ass,jeg har bare hatt i hatte hylla og det er det slutt på.Fett med turbo da åssen type er det da.:D

 

 

det er en TD06 17a holder til 600++ :)

BMW E30

VW 1965 boble

Hilux

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår