jorg1s1 Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 I dag tidlig, mellom 0700 og 0930 kunne seerne av NRKs Frokost TV se Gatebil, med Leif Nilsen i front "bygge" Gatebil Taxi'n! Med oss hadde vi et par gromme biler, samt div gadgets. Det ble burnet, herjet, polert og skrudd! Sendingen går i reprise på NRK2 i kveld klokken 18.10 - Ikke gå glipp av det! Programmet ligger også ute på NRK's Nett-tv her Alle NRK's sendinger kan sees på http://www.nrk.no/nettv. http://www.gatebil.no/index.php?id=800&pageid=116 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Seriøst:)!det skal jeg se på! Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenut Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Da er vi to:D Siter Mvh: Knut Olsen 03 Passat TDI 4motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limkork Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Styling 101. Får flass hver gang nrk eller noe lignende skal ha et innslag hvor de sender en totalt uvitende reporter som må læres opp i hver minste detalj. Kanskje litt egoistisk å bli irritert bare fordi ikke alle her i verden er biliteresserte...men det irriterer like mye :P Siter På utkikk etter turbobil. x83 Wolfsburg Einzer GTI. x85 E30 320 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Styling 101. Får flass hver gang nrk eller noe lignende skal ha et innslag hvor de sender en totalt uvitende reporter som må læres opp i hver minste detalj. Kanskje litt egoistisk å bli irritert bare fordi ikke alle her i verden er biliteresserte...men det irriterer like mye :P Helt enig. Var bare flaut å se de innslaga egentlig, spesiellt det siste. Men det fungerer sikkert for å få småbarnsfedre til å drømme om å style opp Volvo stasjonsvogna utenfor rekkehuset :D Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shibbyvolvo Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 blei litt skuffa over "kjøringa" og uvenheten til han reportern..kunne fått larssen eller noe til å intervjue Siter [X]Bmw 520i 1990 http://www.bilforumet.no/5-serien/186187-shibbyvolvo-prosjekt-bmw-520-a.html [X]Bmw 320i 1988 http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1775461&posted=1#post1775461 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 bare jeg som ikke får lyd på innslagene? første gnag jeg har hatt det problemet med NRK Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorg1s1 Skrevet Mars 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 bare jeg som ikke får lyd på innslagene?første gnag jeg har hatt det problemet med NRK Lyden fungerer fint her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Nye ordet iår er tydeligvis LOOK.... Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 mest tåpelige bil reportasjen jeg har sett på lenge.... christian strand kan bare gå å legge seg ;) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 fyfaen hva var det for noe drit a!?satt og så på taperfrokost drit lenge for og se gatebil taxi burna litt i parkeringshuset.åå :(!!! Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.C Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Nei detta var dårlige saker..hehe PR stunt anyone?? Siter det er ikke størrelsen det kommer an på. det er hvordan du bruker den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andeby Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Det sto litt lenger nede på sia att det ble masse røyk mens di børna og sånt men det eneste røyk jeg kunne se var når gatebil taxien kjørte. Siter "Isn't America great?" "In the sense of big, yes" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Mange rare kommentarer her i allefall. "Dette er et KW sett som får bilen nærmere hjula" Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eravne Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 tror nok Leif har peiling, men må jo lære opp en totalt uvitende kop, så må omformulære seg enkelt :) Siter ---------------------------- BMW 93' 525i diamantsort [x]Bmw 318i Brilliantrot. [x] 92' vectra 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg