Omegamannen Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 det var jo ikke bra.det var det korteste innlegget jeg har sett ! Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ha|||on Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Hehe, passe "made-up" reportasje. Det er tydelig at Gatebil begynner å bli stort, TV2 skal vel også dekke deler av treffene. Det blir morro! Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenito Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 virka ikke helt glup han gatebil typen heller da, "bytte motor, så må man bytte girkasse, og så til en sterkere bakaksel" uhhmmwhat? Siter ( )Volvo 940 turbo - Når det gjelder hester i eldre biler, er det noe som heter "det var engang..." - - La drømmer være drømmer og ikke forumtråder... - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cossieman Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 kenito: trur han har JÆVLI god peiling. han forteller bare kort. skal han dra fram alle elementene innen bilbygging hadde frokost tv var til i morra tidlig. Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Steinar Aamodt Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Dette var meget bra.... Husk på at dette var en reportasje for "vanlige folk" som ser på frokost TV, ikke spesielt interesserte.... Jeg synes det er kjempebra jobbet av Leif og gatebil gutta og bra reklame for bilmiljøet i Norge.... Siter *Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF) Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenito Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 kenito: trur han har JÆVLI god peiling. han forteller bare kort. skal han dra fram alle elementene innen bilbygging hadde frokost tv var til i morra tidlig. En ting er å fortelle noe kort, en annen ting er å fortelle på en tragisk måte. men nok :offtopic Siter ( )Volvo 940 turbo - Når det gjelder hester i eldre biler, er det noe som heter "det var engang..." - - La drømmer være drømmer og ikke forumtråder... - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexxx Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Jeg bare ventet på at han Christian skulle smelle til bilene med flagget sitt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.C Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Hvem sin S15 er det forresten? Den har jeg ikke sett før. Har den hvite skilter? Norges første s15 på skilt i norge.Ble regga for nøyaktig en uke siden i dag.Tilhører Harald på 200sx forumet Siter det er ikke størrelsen det kommer an på. det er hvordan du bruker den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Christian strand burde holde seg til hotel cæsar.. Så stygt å se å da han skal lissom hjelpe til å lukke opp vær gang det åpnes en dør... :@ :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
70c Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Norges første s15 på skilt i norge.Ble regga for nøyaktig en uke siden i dag.Tilhører Harald på 200sx forumet Så det blir med andre ord vanskelig å regge flere? Feit uansett. Kunne såvidt skimte et oransje blinklys der bak. Håper det ikke er lexus-lykter på den. Noen som har bilder/link til noe info om bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexxx Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Noen som kan forklare hva som menes med at bilen ble registrert på motorhistorisk grunnlag?:bok Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenut Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Er ikke 100 % sikker på alle reglene innen det.. Men bilen må vel holdes 100 % orginal hvis den skal registreres på motorhistorisk grunnlag.. Kan ikke engang forandre eksos... Siter Mvh: Knut Olsen 03 Passat TDI 4motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eaglehrt Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Jeg bare ventet på at han Christian skulle smelle til bilene med flagget sitt... haha, venta på akkurat det samme =P Siter 1989 BMW E30 320i Touring 1984 BMW E30 320i (spiker) 2000 Suzuki Intuder 125ccm (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dezvipe Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Han sa jo i siste inlegget at "Ja nå føler jeg meg virkelig i mitt rette element!" :pray Siter Mvh. Daniel Gjerstad [ ]1997 Vw Golf 3 1.6 [X]1986 Citroën BX 19 GTI - død (gikk bra..når den gikk!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carinaballerina Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Så det blir med andre ord vanskelig å regge flere?Feit uansett. Kunne såvidt skimte et oransje blinklys der bak. Håper det ikke er lexus-lykter på den. Noen som har bilder/link til noe info om bilen? www.mariusmaximus.com væsjego! forresten noen andre enn meg som får den utrolig fine sangen til Christian Strand på hjernen? *nynne* maybe, baby *nynne* Siter 1999 -Audi tt 1,8 turbo 1988 -Audi 100 2,3l (til salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg