MAGUN Skrevet Juni 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2003 Noen som vet hvor store høytalere det er plass til i orginalhullene bak i Coupèen?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spewster Skrevet Juni 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2003 sett folk med 6x9" men vet ikke om det er orginalt, værste fall må man jo bare frem med stikksaga... 0 stress det :D Siter 01' VW Polo Edition 98' Ford Courier 1.3 (SOLGT) 86' VW Golf GTI-T (prosjekt) 00' Audi A4 1,8 Turbo (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MAGUN Skrevet Juni 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2003 Det må være i hattehylla det da? Jeg tenkte på dørsidene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Juni 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2003 Mener og huske det er 4.5" eller 5", men det kan være jeg er helt ruskende feilinformert her nå :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Seth Skrevet Juni 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2003 jeg hadde 5'' i min og det passet rett inn Siter 96mod audi S6 4,2 00mod audi a4 1,9 tdi quattro S edition 85mod golf 2 div mod HOLD AVSTAND-BARN LEKER! FOLLOGUTTA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg