GlennK Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Et lite tips: Biltemas håndrens. Kjøpte med en boks forrige dagen, og ble overrasket hvor bra den fungerer. Den koster kun 34.90.- for en boks, og lukter friskt av sitrus. Og dette er ikke reklame, nei jeg eier ikke Biltema! :D Bare et tips til de (som meg) som sliter med å få skrubbet seg skikkelig ren til tider. Glenn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 biltemas felgrens er også knakende bra! :D tar det meste! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Håndrensen er finfin, men ikke forvent noen mekan. Anbefales ja, men litt tynn. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivers Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Gratulerer mr hobbymekaniker. Du har endelig finni ut at håndrens er det eneste som funker. Velkommen etter! Siter Velkommen til Bilforumet - der alle vet best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GlennK Skrevet Mars 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Gratulerer mr hobbymekaniker. Du har endelig finni ut at håndrens er det eneste som funker. Velkommen etter! Say what? :confused: Nei, det fant jeg ut i 1985. Men tingen var at biltemas rens var så billig. Ikke alltid at jeg har hatt slikt stående, og da bruker man vaskepulver og skrubb. Når det koster bare 34.90.- for en boks, så kan man ha noen stående! Glenn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Gratulerer mr hobbymekaniker. Du har endelig finni ut at håndrens er det eneste som funker. Velkommen etter! Hallo... Zalo og Lano og oppvaskmaskinsåpe funker det og.... fin blanding Og ikke prøv å kall meg hobbymekaniker, kun oppfinnsom Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 + funker finfint. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GlennK Skrevet Mars 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 + funker finfint. m'm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 + = GOOD Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 den vasken der er glimrende.. på verksted GULV!! Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Fin på hender også ;) Er det langt mellom hver dusj er den bra under armene også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GlennK Skrevet Mars 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Ja Texascom, jeg skal like å se du bruker det der for å skrubbe møkkete fingre ja.... Glenn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 eller armhuler ;) yodude Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Er det ekstra ille så han man ikke no valg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 sånn du fikser deg når du skal skaffe damer i helgene? slår det ann? Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg