Gå til innhold

En til norsk R33gtr

Ranger emnet

erling

Anbefalte innlegg

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

det er vel ikke altfor ille med 250.000 for en skyline? ferdig registrert i norge vil det komme på i underkant av 500.000 og det er da ikke mye for en av de mest potente bilene i verden... og hadde forresten lært meg til og leve med høyreratt så lenge det er en skyline det er snakk om...

- '72 Datsun 240z rb26dett

- '91 Skyline gts-t rb26dett

x '84 Nissan Silvia s12

x '86 Nissan Bluebird Turbo

x '89 Nissan 200sx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høyre ratt er ikke så ille som mange tror, blir jo vant til det da.. Og for en Skyline er det helt klart verdt det synes jeg. Selv har jeg en bil med høyre ratt og en med venstre:D :op Men denne Skylinen er vel ikke norsk enda, står jo tilsalgs til hvem som helst, ikke nødvendigvis noen fra Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er kjiipt med høyere ratt er feks bomringen, eller for å ikke snakke om drive in på McDonald...

Men jeg er så kresen med ekstra ost og uten løk og sur agurk så jeg får alltid beskjeden ''kanke du kjøre inn til sia der så kommer vi med maten''

...

problem solved...

;)

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by marius

Det som er kjiipt med høyere ratt er feks bomringen, eller for å ikke snakke om drive in på McDonald...

Men jeg er så kresen med ekstra ost og uten løk og sur agurk så jeg får alltid beskjeden ''kanke du kjøre inn til sia der så kommer vi med maten''

...

problem solved...

;)

Kan jo bare rygge både bomringen og drive-trough`en! :D

(eller bare kjøpe abbenomang på ringen, og orke å gå inn på McDee)

problem solved...

Thomas

Bil-bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider