erling Skrevet Mai 31, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2002 Selges ufortollet, da er den vel ikke registrert enda den heller... Hmmm... Siter MR2'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Mai 31, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2002 ....synd den er høyre rattet! Skulle levert den til han finnen som bygget om sin og fått bygget den om til venstreratt! Ellers grei bil til en kvart mill uten tolltull!! Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet Mai 31, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2002 det er vel ikke altfor ille med 250.000 for en skyline? ferdig registrert i norge vil det komme på i underkant av 500.000 og det er da ikke mye for en av de mest potente bilene i verden... og hadde forresten lært meg til og leve med høyreratt så lenge det er en skyline det er snakk om... Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet Juni 1, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2002 Høyre ratt er ikke så ille som mange tror, blir jo vant til det da.. Og for en Skyline er det helt klart verdt det synes jeg. Selv har jeg en bil med høyre ratt og en med venstre:D :op Men denne Skylinen er vel ikke norsk enda, står jo tilsalgs til hvem som helst, ikke nødvendigvis noen fra Norge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erling Skrevet Juni 1, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2002 Norsk e-mail adresse, men det sier jo ikke nødvendigvis no om hvor bilen er. violin Siter MR2'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Code-Man Skrevet Juni 2, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2002 Originally posted by erling Norsk e-mail adresse, men det sier jo ikke nødvendigvis no om hvor bilen er. violin Den holder til på sør-vest landet en plass.... Siter Subaru Impreza Drivers Club Norway www.impreza.sunndal.nu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Import Tuning Skrevet Juni 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2002 Jeg kan skaffe en tilsvarende bil for 250.000,- Ink Mva (den i annonsen var + Mva) :D :D eller så har jeg en billig R32 GT-R på hånd for 130.000,- Ink mva Siter 95" Top Secret Supra 805hk - 965Nm www.import-tuning.no Tlf: 63 93 65 00 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Juni 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2002 Hørtes interessant ut.Regner med at den er høyrerattet og ex engelsk! Har du bilder på den R-32 en? Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Juni 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2002 jeg vil ha en sånnen ! :D Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Import Tuning Skrevet Juni 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2002 Siter 95" Top Secret Supra 805hk - 965Nm www.import-tuning.no Tlf: 63 93 65 00 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Juni 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2002 Var jo fin å se på den :-)) Står den i norge? Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Import Tuning Skrevet Juni 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2002 Den står forsatt i Japan. Siter 95" Top Secret Supra 805hk - 965Nm www.import-tuning.no Tlf: 63 93 65 00 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Juni 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2002 Det som er kjiipt med høyere ratt er feks bomringen, eller for å ikke snakke om drive in på McDonald... Men jeg er så kresen med ekstra ost og uten løk og sur agurk så jeg får alltid beskjeden ''kanke du kjøre inn til sia der så kommer vi med maten'' ... problem solved... ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Juni 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2002 Originally posted by marius Det som er kjiipt med høyere ratt er feks bomringen, eller for å ikke snakke om drive in på McDonald... Men jeg er så kresen med ekstra ost og uten løk og sur agurk så jeg får alltid beskjeden ''kanke du kjøre inn til sia der så kommer vi med maten'' ... problem solved... ;) Kan jo bare rygge både bomringen og drive-trough`en! :D (eller bare kjøpe abbenomang på ringen, og orke å gå inn på McDee) problem solved... Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Juni 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2002 Med avgifter så kommer bilen på ca 200.000 :) Det er BI BI BI BILLIG med tanke på hva du får.... i forhold til det som er i landet av 'bra' biler... :) Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg