boXer Skrevet Juni 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2002 Originally posted by marius Med avgifter så kommer bilen på ca 200.000 :) Det er BI BI BI BILLIG med tanke på hva du får.... i forhold til det som er i landet av 'bra' biler... :) Åsså er den konge hele året også! 'Skyline R32 GT-R, Den nye norske folkebilen!' Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Juni 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2002 neimen hva er dette? jeg syntes ratte er på riktig side? Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Juni 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2002 hmm? Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Juni 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2002 merkelig.... ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pepa Skrevet Juni 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2002 kor mye gamp er der i R32 og er det noen problemer med og få den godkjent i norge, bruker du insatsen fra 300z????? hvilken årsmodell er det osv...................... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Import Tuning Skrevet Juni 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2002 Jeg skulle ikke ha noe problem med å få godkjent den. det får bli neste prosject. Det er 280 hk orginalt i R32. Siter 95" Top Secret Supra 805hk - 965Nm www.import-tuning.no Tlf: 63 93 65 00 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pepa Skrevet Juni 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2002 så hvor mye ville du ha tatt for bilen ferdig godkjent og registrert i norge?????????? :op Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Import Tuning Skrevet Juni 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2002 Det er en jobb jeg ikke gjør for noen andre første gangen. det gjør jeg med min egen bil i så tilfelle. Den hadde vel da blitt solgt for ca 400.000,- ferdig ink reg. Siter 95" Top Secret Supra 805hk - 965Nm www.import-tuning.no Tlf: 63 93 65 00 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet Juni 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2002 Originally posted by marius merkelig.... ;) Ikke bra nok marius, men nesten da... heehehehehehe Kjeder deg mye du.... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Juni 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2002 Originally posted by volvofasII Ikke bra nok marius, men nesten da... heehehehehehe Kjeder deg mye du.... :) ja... speedon so liksom på max hastighet osv... ahaha Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet Juni 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2002 Originally posted by marius ja... speedon so liksom på max hastighet osv... ahaha Jepp, men en kan jo si den står på rullene da... hehehe litt vanskelig med de andre greiene men det hadde vært veldig kjekkt om den var venstrestyrt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Juni 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2002 Hvorfor i all verden lagde de aldri ikke den med venstre-ratt? Var det noe pga. at den ikke var meninga å drive med noe eksport-greier med den utenfor Japan? Synes i det minste at R34 kunne ha fått rattet på begge sider... Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Juni 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2002 Synes i det minste at R34 kunne ha fått rattet på begge sider... Da kunne både "mor og far" kjørt bilen. Nissan, bedre for begge! Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Juni 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2002 Ikke to ratt i samme bil da... :D Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Juni 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2002 forsto det ja :-)) Gtr ble faktisk ikke lagd mht eksport til Europa/Usa.Den skulle visst bare være i Japan.Tror den hadde sin suksess i Australske Gt racing.Den slo jo alle konkurrentene og da begynte folk andre steder å åpne øynene for den. Den kom ikke til England før 1998 tror jeg, og da kom kun 100 biler og alle var utsolgt før ankomst.(Det var sikkert noen privatimporterte der fra før.) http://www.gtr.co.uk er en fin side, med mye bilder og noe kjøp/salg.Bl,a. disse: Rob Jacobs is selling his 1995 Black R33 Vspec. Asking Price £13,000.00 quick sale wanted. Steve Bennett is selling his 1996 'N' 26,000 mile Silver R33. The car is for sale without the private number plate for £22,000 ono Malcolm Edwards of Japanese Imports have a 2000 (Jan) 10,000 mile Bayside Blue R34 for sale They are asking £33,995 for it Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.