FireBlade Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Hvordan merker jeg om jeg har blitt løsemiddelskadet?holder på og lakkere midtkonsoll+noe annet smått,men jeg har ikke maske eller noe på meg eller noe..vet at det ikke er så lurt men får ikke lønn før torsdag,har lakkert lit i de siste ukene og jeg føler meg skikkelig dårlig,på flere måter..noen tips? Siter FireBlade Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zircon Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Når du glemmer at du har vært i bilen å lakkert..... da er du løsemiddelskadet.... HEhehehe... Siter http://www.Sandvik-Bros.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Ro ned lakkinga du, tviler på at du har blitt løsemiddelskada av litt småtteri men. Onkelen min har vel vondt i hue + mere etter å ha lakkert i flere åruten verneutstyr... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FireBlade Skrevet Mars 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 oki,den er grei folk sier att lakkeringa som gjør det så jeg måtte sjekke=)sover bare bedre om nettene når jeg lakkerer,hehe og btw,jeg lakkere ikke inni bilen vist det var det du tenkte på,da ødelegger jeg skinnsetene. men takker for hjelpen. var din bil i maxpower i 2005? Siter FireBlade Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg