2fast2førr Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Du var i Lunde i går kveld og råna ?Du veit ikke tilfeldigvis hvem som eier ein Ferrari i Lunde vel? Det sto ein på Texaco og vaska ein bil som ligna veldig på ein Ferrari bakfra inne i hallen ved 18 tida..... Var det ja. Jo det er en ferrari. Sto bak den faktisk. Veit ikkje hvem som eiger den, men det var ein eldre gubbe hvertfall. Lurte sjøl. Hvem e du egentlig? Bil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corvette_ Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Var det ja. Jo det er en ferrari. Sto bak den faktisk. Veit ikkje hvem som eiger den, men det var ein eldre gubbe hvertfall. Lurte sjøl. Hvem e du egentlig? Bil? Bur oppe på Kjeldal, kjører ein blå V70 som er heilt original. har også hatt diverse trekkere opp. bla. ein Diplom-is semi og den heilt nye trekkeren som er heilt svart Siter 04 Volvo S80 D5 10 Volvo FH 540 6*2 Idrett Lukter svette, Sport lukter bensin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet April 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Ska me lage ein håkken råner i Lunde tråd ell? Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BB 454 Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 prøver å ta meg en tur til bø når det ikke skjer noe her i nedre telemark , men det blir dyrt når en skal kjøre til og fra som er ca 12mil... Siter 1987 Mercedes 300TE, 79 Chevy G30, 1968 Chevrolet Impala, ,1937 Willys overland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mai 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 man kjører bare gjennom bø... Ja da har ikke du prøvd bøgata ordentlig, mye bedre enn notodden etter min mening, herjing og dieselshow(treng ikkje det eg), og ikke så mange riskokerær med masse klistremerker og null aks. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg