Brandtenborg Skrevet Juni 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2003 I går lakkerte jeg en del detaljer innvendig i bilen min! Hvor pent det er med tanke på fargekombinasjoner kan nok helt sikkert diskuteres, men jeg er meget fornøyd med selve lakkeringa! Her er noen bilder: Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Juni 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2003 Enda et Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Juni 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2003 Enda ett! Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Juni 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2003 Og et siste bilde: Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Juni 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2003 tøff flaskeholder :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eye Candy Skrevet Juni 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2003 Har du brukt intriør lakk??? Siter :pimp EYE CANDY :pimp :titties: RACING :titties: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Juni 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2003 Originally posted by Håkon A tøff flaskeholder :) Ja! MCDonalds! Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Juni 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2003 ble jo bra det der da..bare du får resten av bilen i lik farge oxo så blir detta konge..hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Juni 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2003 Originally posted by just crusing Har du brukt intriør lakk??? Nei, har brukt vanlig billakk. Hadde igjen noen bokser fra en blå Golf 1 jeg hadde. Det er faktisk lakk-kode LB5A. Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Juni 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2003 Originally posted by The cowboy ble jo bra det der da..bare du får resten av bilen i lik farge oxo så blir detta konge..hehe Det gidder jeg ikke! Hehe!:D Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet Juni 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2003 Hvis jeg prøver å overse fargen ble resultatet svært bra ser det ut som! Jeg ville valgt en annen farge, men hver har sin smak.. Fint lakket! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Juni 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2003 Originally posted by SunnyGTi2.0 Hvis jeg prøver å overse fargen ble resultatet svært bra ser det ut som! Jeg ville valgt en annen farge, men hver har sin smak.. Fint lakket! Jeg er enig at fargen ikke er så fin, men det er ikke så nøye.. Er jo bare et harry prosjekt! Hehe! Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg