Gylf Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Fikk ikke bakluka på min 2000 stasjonsvogn til å gå i lås. Hvordan funker denne? Mener det er en elektrisk lukking. Den har egentlig vært vrien helt fra jeg kjøpte den i sommer, men nå nekter den å gå i lås. Tips?uhhmmwhat? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Hadde oppe å smurte på min også her en dag - den sluttet å låse bakluka på sentrallåsen. Ta av tekselet på innsiden så ser du alt ... Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicolay Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Samme på min... Pluss at bakdør på førersiden alltid spretter opp igjen hvis jeg låser bilen innenifra!? (med sent.lås knapp). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 prøv å smør godt.. vanlig feil på bakluka.. har hatt samme selv. Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg