Bimmer Skrevet Juni 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2003 Hei!! Eg ser det er mange biler som har et sånt "klistermerke" øverst i frontruta og ca 15 cm ned. Med noe skrift på eller noe sånt. Helst av samme farge som bilen osv.Er det noen som vet hva dette heter ?Og hvor man eventuelt kan få tak i det? Noen som har erfaring med dette???? Mvh BF Siter M3 speil tilhører bmw , ser eg det på biler som ikkje er Bmw river eg di av........... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Juni 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2003 Blir ofte kalt "Streamer" og er å få tak i hos hvilken soim helst reklame-sjappe, 3M eller lignende. En altfor stor stripe er ulovelig. En tommelfinger regel er at vinduspusserne ikke skal gå over den. Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HolkestadRacing Skrevet Juni 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2003 Originally posted by famir Blir ofte kalt "Streamer" og er å få tak i hos hvilken soim helst reklame-sjappe, 3M eller lignende. En altfor stor stripe er ulovelig. En tommelfinger regel er at vinduspusserne ikke skal gå over den. hva vits å ha viss den er 5-10cm ned over ruta? er ikke kult da. Helst ikke mindre en 17cm:D Siter Driving Is Noting Without Control -Audi A4 Turbo Quattro xGolf IV gti turbo (taket og kondemnert) xGolf 2 gti turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Juni 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2003 Prata med en som driver med bildekor han sa maks 16cm ellers får du trøbbel med politi. Koster vel en 300-400 dersom du gjør det hos firma. Ikke så lurt å lage selv for dem bruker ekstra tålige greier i toppstripa pga spylevæska. Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer Skrevet Juni 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2003 Ok!!Men hvordan er det med fargen?Er det lett å få samme farge som bilen eller må du betale ekstra da??? Noen som vet dette??? Siter M3 speil tilhører bmw , ser eg det på biler som ikkje er Bmw river eg di av........... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Juni 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2003 Søk litt på forumet så finner du svar på en del spørsmål... Men uansett er det ikke lov i det hele tatt. De som får det igjennom er heldige da har ikke folk fulgt reglene.... (Kan jo bare ha kortere vinduviskere om det var de som bestemte) Alt som ikke sitter på ruta fra fabrikk er ikke lov ifølge reglene til biltilsynet. Dra på et sted som driver med bilreklame.. De har klistremerker i forskjellige farger som de kan tilpasse bilen din(størrelsen altså..) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hatsu Skrevet Juni 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2003 .....heyy gå inn på http://www.mobilsentrum.no under bil kategorien finner du ferdige "striper" under halavparten av hva andre tar.... ang hav som ikke er lov eller ikke: gjør det du føler for, og heller tenke på HVIS du skulle få en manmgel lapp.:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hatsu Skrevet Juni 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2003 http://www.mobilsentrum.no/products.asp?c=146764317&n=517795408#xy 69 kroner med fading de hadde ikke med BMW tekst.... men du får jo kjøpt løse bokstaver... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg