V940R6 Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Hei. Volvo-power.net lurer på å lage noen streamere til frontrute. Noen som er interesserte? Hvis nok interesse ,så er sjansene for at vi lager dette større... Send PM dersom eller evt msn. Lodder stemningen nå først.. Siter 940 Taxi-Edition = B6304FS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Står det da "Volvo-Power.Net" på streameren eller?isåfall er jo sjefs da,syns iallefall jeg... Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V940R6 Skrevet Mars 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 jupp ,står nok det ,samt logoen (selen som står på siden vår) Farge blir trolig sølv ,har et bilde som jeg snart legger ut. Er foreløpig et utkast. Siter 940 Taxi-Edition = B6304FS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Skulle gjerne ha kjøpt det, må først bli medlem tho, hvis ikke er vitsen litt borte. Og kan man få kun skriften? Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V940R6 Skrevet Mars 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 mulig vi kan ordne en pris med og uten medlemsskap... http://www.volvo-power.net/forum/viewtopic.php?t=381 se linken over for info om medlemskap. skal diskutere litt med gutta i VPT om evt tilbud om medlemsskap med streamer for en ok pris. Du trenger ikke være medlem for å ha streamer, om du jøpe den(til ikke-medlemspris) så kan du kalle deg supportmedlem.. det er da ingen løpetid på supportmember,men du kan ikke nytte deg av evt rabattavtaler vi ha... se http://www.volvo-power.net for mere info. Siter 940 Taxi-Edition = B6304FS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Har betalt medlemskap nå serru, ;) Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gibson_sg Skrevet April 14, 2006 Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 eg er interessert.. men det hadde vert finest med bare teksten..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 eg er interessert.. men det hadde vert finest med bare teksten..... Hei, Isåfall er det jo bare å klippe vekk logoen? Det blir jo utskjærte bokstaver. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gibson_sg Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 forsåvidt... men da blir den så liten.. burde hatt den litt lenger:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V940R6 Skrevet April 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 skulle nesten tro at folk ville ha vekk selen fordi de ikke bruker den... tenk på at sjansen for å bli stoppet i sele-konroll er mindre da purken ser selen i ruten og tenker: " ahh.. fornuftig ungdom.. slipp dem videre..." Siter 940 Taxi-Edition = B6304FS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 it's cool, cause it's different, mener jeg. men, ja.. bruker du ikke sele, er du ikke tøff av den grunn. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 Hehe, jeg vil ikke ha selen av den enkle grunn at jeg ikke liker den. Logoen altså. Sorry for at jeg sier det, jeg kunne ikke lagd en fetere en, jeg bare syns ikke den er no fin. Men ja, jeg bruker alltid sele når jeg kjører, uansett. Edit: Men når jeg så logoen på t-skjorta syns jeg ikke den var så værst, når den var godt detaljert på ei måda ;) Får se når streamern ankommer, hva jeg finner på. Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_Rune Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 Fett Ska dokker ha my for dem da? E intrisert i nå sånnt da. :) Siter -2001 Volvo S60 2,0L Turbo -1991 Volvo 940 (Solgt) Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V940R6 Skrevet Juni 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 prisen blir vel ca 200 kr for de som er medlemmer ,kanskje litt dyrere for ikke-medlem. vi har ikke satt de i prod enda ,men håper å få laget et sett denne sommeren/tidlig høst. Siter 940 Taxi-Edition = B6304FS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_Rune Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 Jau. Får e intirsert i sånn... Siter -2001 Volvo S60 2,0L Turbo -1991 Volvo 940 (Solgt) Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg