Gå til innhold

CSI: svidd 240...

Ranger emnet

V940R6

Anbefalte innlegg

jøss, var det virkelig en 240 ?

så på episoden jeg også, men syns det ligna mer på en gammal amerikaner av no slag ?

"tidligere eier" var i allefall en dame på 90 ;) der ser man brukergruppen til de som har 240 i statene :P kanskje et eksempel og følge her til lands ? :D

no hard feelings :)

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaa, jeg så det i T3! jeg blei litt lei meg! måtte ta å pause filmen og se på den stakkars bilen :/

I Klodenes Kamp, står det en fiin 940 i gata, rett der alt går til helvete i starten.. Men ser ut til å gå bra med den..

- Volvo V70 '05 2.0T

- Volvo 240 '83 B23A/M46

x Nissan Sunny 1.6 SLX

x Suzuki RMX '04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

USA var/er Volvos største eksportmarked. Det ble solgt mange 240er der. I 240ens "glansdager" var visstnok den mest typiske kjøperen å finne blant folk med høy utdannelse og relativt høy inntekt.

I USA i minst like høy grad som her hos oss skiller 240 seg ut med sin høye kvalitet og levealder, så derfor finnes det fortsatt drøssevis av dem.

93/94 240SE st.v. aut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker da jeg var der borte i 97.

Fortalte at familiebilen var en 850 turbo.

Da spurte de med en gang om jeg var rik.

riktig som mange ovenfor sier.

Volvo har igjennom tidene vært kjent som relativt bra bil i usa.

Bare ta en titt på alle hollywood filmer med innhold fra college'r og skoler. Man ser de rikeste barna ankomme i volvo xc90 , v70 og lignende, mora gir barnet matpakke og klem, og småtassen sprader avgårde i stivstrøket skoleuniform.

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider