n0stra Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Alle seriøse bilklubber trenger vel avtale om rimeligere og god bilpleie? Både produkter og profesjonell "fiksing" innimellom for å fjerne riper med mer. Hadde satt sååååå stor pris på om noen kunne tatt kontakt med Dekkmann og hørt hva de kunne fiksa. 20-30 % på bilpleie/lakkrens og greier og en 15-20 % på produkter? :) *håpe* De fører jo meguiars som jo totalt knuser turtle wax og autoglym for å nevne noen. Har du prøvd det vet du hva jeg prater om, har du ikke så hold tåta, hehe. På forrhånd takk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Dette er ingen bilklubb da men... Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
n0stra Skrevet Mars 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 ok da, beklager :) bilinteressesamlingspunkt? tenkte det bare hadde vært litt gøy at noen kunne skrapa sammen noen fordeler for "medlemmer". Er vel største samlegruppe for bilinteresserte i norge som er noenlunde aktive vil jeg tro. Daue NAF medlemmer ser jeg på som lite aktive. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Jeg er enig jeg. Trur de fleste som har ekstrembilintresse er medlem her. De som ikke er det kansje blir medlem hvis det er noen fordeler... Eneste negative er at bilforumet da kansje vil koste litt å være medlem av.. det er det ikke alle som vil.. Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 om dere hadde gjort det om til en bli klubb og fått en del samarbeids avtaler så hadde det vært gull :) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Bilklubb har medlemsavgift. Det finnes nok av merke-relaterte bilklubber her i landet. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Anbefaler heller at dere melder dere inn i en merkeklubb ja, får nok mer glede av det :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Hvis noen skulle gitt avslag til de 18000 (?) registrerte brukerene på bilforumet, kun pga. vi er brukere, ville jo Dekkmann tapt penger så det sto etter :P Siter Bil: 07 Volvo V70 Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
n0stra Skrevet April 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Evt tjent penger som gress ved at folk visste om de og brukte de ;) Min erfaring er at markedsavtaler sjeldent er noe en av partene taper på. Vinn vinn situasjon er jo hovedmålet. Var bare et forslag siden de fleste mindre merke klubbene gjerne er daue til tider, er mer eller mindre seriøse samt har mindre å tilby enn en stor samlende forening eller hva man skal kalle det. Mange foreninger og organisasjoner jeg er medlem i som ikke koster meg et rødt øre hvor jeg har fordeler. Men uansett, jeg skjønner poenget så skal ikke mase :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg