Gå til innhold

savner detailingavtale

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Alle seriøse bilklubber trenger vel avtale om rimeligere og god bilpleie? Både produkter og profesjonell "fiksing" innimellom for å fjerne riper med mer.

Hadde satt sååååå stor pris på om noen kunne tatt kontakt med Dekkmann og hørt hva de kunne fiksa. 20-30 % på bilpleie/lakkrens og greier og en 15-20 % på produkter? :) *håpe*

De fører jo meguiars som jo totalt knuser turtle wax og autoglym for å nevne noen. Har du prøvd det vet du hva jeg prater om, har du ikke så hold tåta, hehe.

På forrhånd takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok da, beklager :) bilinteressesamlingspunkt? tenkte det bare hadde vært litt gøy at noen kunne skrapa sammen noen fordeler for "medlemmer". Er vel største samlegruppe for bilinteresserte i norge som er noenlunde aktive vil jeg tro. Daue NAF medlemmer ser jeg på som lite aktive.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis noen skulle gitt avslag til de 18000 (?) registrerte brukerene på bilforumet, kun pga. vi er brukere, ville jo Dekkmann tapt penger så det sto etter :P

Bil: 07 Volvo V70

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Evt tjent penger som gress ved at folk visste om de og brukte de ;) Min erfaring er at markedsavtaler sjeldent er noe en av partene taper på. Vinn vinn situasjon er jo hovedmålet. Var bare et forslag siden de fleste mindre merke klubbene gjerne er daue til tider, er mer eller mindre seriøse samt har mindre å tilby enn en stor samlende forening eller hva man skal kalle det.

Mange foreninger og organisasjoner jeg er medlem i som ikke koster meg et rødt øre hvor jeg har fordeler. Men uansett, jeg skjønner poenget så skal ikke mase :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider