Gå til innhold

Bilen min<3

Ranger emnet

s40_babe

Anbefalte innlegg

• Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 5 weeks later...
Nå har da jeg krasjet bilen min for første gang.. :drive2 Skulle kjøre gjennom porten hjemme og da var jeg litt sen på både brems og ratt så kjørte rett i hekken og dro med postkassestativet. Bilen fikk bare en skramme forran og en bulk på 3cm.. snufs snufs

dakar.. *trøstekose*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
Nå har da jeg krasjet bilen min for første gang.. :drive2 Skulle kjøre gjennom porten hjemme og da var jeg litt sen på både brems og ratt så kjørte rett i hekken og dro med postkassestativet. Bilen fikk bare en skramme forran og en bulk på 3cm.. snufs snufs

og det var slutten på den morroa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lar den skramma gå for denne gangen.. Blir vel kanskje mere riper og bulker i den med tiden. Men blir det noe som synes skal det selfølgelig ordnet på, blir da en dårlig unskylding for å pusse litt ekstar på bilen med det samme.

Men jeg skal kjøpe meg anlegg, noen forslag til noen bra?

Jeg har noen kriterier:

- må spille alle slags brente cd

- ha usb port slik at den kan spille av mp3 spiller

- ha fjernkontroll

takk skal dere ha gutta;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lar den skramma gå for denne gangen.. Blir vel kanskje mere riper og bulker i den med tiden. Men blir det noe som synes skal det selfølgelig ordnet på, blir da en dårlig unskylding for å pusse litt ekstar på bilen med det samme.

Men jeg skal kjøpe meg anlegg, noen forslag til noen bra?

Jeg har noen kriterier:

- må spille alle slags brente cd

- ha usb port slik at den kan spille av mp3 spiller

- ha fjernkontroll

takk skal dere ha gutta;)

spør på bilstereo forumet, de har mer peil en oss andre her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 2 months later...
Nå er vi to her som har sorte S40'er ;) Fin bil, gå for senking og nye felger :)

Hvilken modell er det? Du må gi oss litt info ;)

Vi er 3 med sorte S40'r takk;)

Men så ut som en pen bil, gratulerer da!:D Bare synd med uhellet!

Volvo S40 Sport 1.8 2003 Modell

Keep It Tidy!

Pioneer. Sound.Vision.Soul< 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider