oWe Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 http://cgi.ebay.de/VW-Golf-4-TDI-Sport-Edition-Tacho-mit-MFA_W0QQitemZ8050302605QQcategoryZ72996QQrdZ1QQcmdZViewItem Kan jeg dytte denna inn i min Golf 1,9 TDI PD 2000-modell? Noen som vet om det er dyrt å få programert den? Siter oWe - Lyden er faktisk hele opplevelsen.... sorry Volvo V70 2,4 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Merog Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Skal ikke være noe iveien med det med å installere det, Arrakiss har skiftet til slik før,(og snart skal Vento Power gjøre det og) det gikk bra det, men send han et PM. Jeg hjalp han med kodingen, bare vær klar over att det Må være 0km på telleren på det nye og en SKU 4 siffret kode!!! Så du kan med trygghet kjøpe det du hadde link til :) det blir fint Hele skiftet tar ca 30 min, og kjenner du noen som har Vag Com er det gratis ;) skulle du bli ibeit så får du ta kontakt :) Siter 2000 Golf 1,9 tdi Higline tre dørs 115hk og 6 trinns kasse. Knall blå Takker ArraKiss (Marius) for javn strøm med småville og ville ideer, og for hjelp til å fylle fritiden med skruing av bil ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Kan bekrefte at dette vil passe bilen din.... Dette er også samme fyr jeg kjøpte mitt hus av og du får med alt av koder fra han når du handler der. Løp å kjøp :) Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oWe Skrevet Mars 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Konge. Takk for svar. Regner vel med å ta kontakt når det har kommet til at den skal monteres. :) Siter oWe - Lyden er faktisk hele opplevelsen.... sorry Volvo V70 2,4 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Merog Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Det blir veldig fint ivertfall :) Blir morsomt å se om det dukker opp noen "problemer" på omkodinga på din diesel, for hvis det ikke blir noe der så skal jeg begynne å vurdere om jeg skal skifte også! da vi har samme motor :) Siter 2000 Golf 1,9 tdi Higline tre dørs 115hk og 6 trinns kasse. Knall blå Takker ArraKiss (Marius) for javn strøm med småville og ville ideer, og for hjelp til å fylle fritiden med skruing av bil ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg