Odd Arve Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Noen som vet hvor jeg kan få tak i svart teppe til min 242 75 modell? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chriheim Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Odd Arve skrev: Noen som vet hvor jeg kan få tak i svart teppe til min 242 75 modell? Ta fra en 244. Samme skjiten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Ikke helt det samme pga sikkerhetsbelte, men går til nød, ikke så lett synlig. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd Arve Skrevet Mars 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Men er teppe fra 244 ``bolt on`` bortsett fra setebeltefestene?Noen som vet om det går ann å få kjøpt en slags lakk til å lakke det innvendige taket? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoRsport Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Odd Arve skrev: Men er teppe fra 244 ``bolt on`` bortsett fra setebeltefestene?Noen som vet om det går ann å få kjøpt en slags lakk til å lakke det innvendige taket? Skal vel være nokså likt ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo245 Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 hva er du innterisert i og gi for et slikt gulv teppe da... jeg har ett Siter drive safe. drive volvo _-_volvo 245_-_b23 ft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd Arve Skrevet Mars 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Er det til 242?Strøkent?Jeg har egentli ikke peiling på hva disse ligger på i pris. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd Arve Skrevet April 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 bump. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2r-e-rik Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Odd Arve skrev: Men er teppe fra 244 ``bolt on`` bortsett fra setebeltefestene?Noen som vet om det går ann å få kjøpt en slags lakk til å lakke det innvendige taket? på eiker motorshop får du kjøpt noe som heter interiørlakk.. den funker sikkert. Siter eneste vi stoler på er gud! resten betaler cash!!! Øl er også greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R-242tic Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Odd Arve skrev: Men er teppe fra 244 ``bolt on`` bortsett fra setebeltefestene?Noen som vet om det går ann å få kjøpt en slags lakk til å lakke det innvendige taket? ta ut innertaket og lakker det med matt vinyllakk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd Arve Skrevet April 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Hvor får jeg kjøpt matt vinyllakk da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg