Tone Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 noen som har noen tips om åssen type polering jeg burde bruke når jeg skal polere bilen noen som tar vekk vaske riper og små riper? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurleY Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Det går jo ann og rubbe bilen(da sliper du vekk liiiiiitt av lakken) men det er mulig at bilen bare får tilbake litt av fargen igjen og at ripene fortsatt er der. Vil bare holde meg oppdatert på denne tråden, for her tror jeg at jeg faktisk kan lære noe :D Siter Kristian Bjørke Uansett hva du gjør eller har så er det alltid noen på Bilforumet som ikke liker det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Anbefaler Farecla og maskin. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turboalfa Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 noen som har noen tips om åssen type polering jeg burde bruke når jeg skal polere bilen noen som tar vekk vaske riper og små riper? Jeg kjøpte meg en Makita polérmaskin, samt endel produkter fra proffserien til meguiars. Maskina er dyr i innkjøp, men du har denne i flere år. Dette er en ombygd jævel av en vinkelsliper med lavere (justerbar) hastighet, som er forsterket for å tåle aksial belastning. Vet også at Rupes har en tilsvarende maskin. Bruker å gå på bilen med den polishen som er nødvendig, avhengig av slitasje. Topper driten med å legge Autoglym hardglans etter bil, vinduer og lykter er ferdig shinet med vært sitt produkt. Resultat kan ikke beskrives, kun oppleves. Bedre enn nytt er vel stikkordet..... ps. Begge nevnte maskiner har en prislapp på ca 3-4tusen, og må IKKE forveksles med biltema/clasolsen produkter. Dette er en annen liga. Dette blir du hjulpet med..... Siter Alfa Romeo 75 1,8 turbo Eibach-Bilstein-Tarox-MTmotor-Colombo&bariani-Powerflex-Pirelli Volvo 740GL herregårdsvogn Originaledition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tone Skrevet Mars 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 ok takker får ta og kikke på det da:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_740 Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Jeg brute autoglym på min når det var noen som hadde vært borti den, og det ble et flott resultat Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tone Skrevet Mars 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 ok takker for tips får ta og prøve og polere bilen min da:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg