n0stra Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Vurderer om jeg etterhvert skal skaffe meg små proudsentlogoer og sette ned på innsiden av døra forann. Vi snakker ikke om noe stort større enn 5cm i bredde og med sølv/grå mot sort bil slik at det ikke vises så fælt unntatt ved evt fotografering og lignende. Hvem kan fikse slikt i trondheim og hvor i granskauen kan jeg skaffe orginale vektorgrafikk av disse slik at det blir bra? Er snakk om fujitsubo, toda racing, mugen power, spoon og muligens meguiars. Dette er da faktisk ting som skal puttes på bilen min og er bestilt så som sagt, ikke bland meg inn blandt harry tullinger som klistrer på hva som helst i grelle farger ;) Om noen synes dette blir utrolig stygt så bare skjell meg ut, har ikke bestemt meg ennå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Profila på Leangen kan fikse det meste for deg Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 det blir rått :) Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Personlig liker jeg bedre sleeper-looken, men om alle hadde vært som meg hadde det blitt kjedelig. søk på Brands of the world, der finner du en mengde logoer, alle som vektorfiler. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg