VeilSide Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Dette er bare ett must å få med seg :D http://www.brautas.no/vestlandsraaner/ Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda 323f Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Råner (Fra Wikipedia, den frie encyklopedi) En råner er en ung mann som kjører bil frem og tilbake på en kortere veistrekning, en «stripe», som regel med det formål å få kontakt med medlemmer av det motsatte kjønn. Det er vanlig at bilen til en råner har forskjellige utsmykninger innvendig eller utvendig, som for eksempel fartsstriper, spoilere, bilstereo med kraftige høyttalere, eller terninger eller wunderbaum hengende i bakspeilet! Haha Siter Audi A3 97 1.8 automat/klima VW Polo 01 1.4 TDI (Dama,s) * Toyota Celica 91 2.0 GTi * Mazda 323F 91 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bludnik Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 vestlandets råner kåres på bryne... kommer man lengre sør på vestlandet? burde være mer i midten... bergen eller florø eller noe... :knob: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 finnest det bilder av den plnkrutt bilen, uten at den burner? :p den burner hver gang jeg ser den, maa vaere stort dekkforbruk :p Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 Råner (Fra Wikipedia, den frie encyklopedi) En råner er en ung mann som kjører bil frem og tilbake på en kortere veistrekning, en «stripe», som regel med det formål å få kontakt med medlemmer av det motsatte kjønn. Det er vanlig at bilen til en råner har forskjellige utsmykninger innvendig eller utvendig, som for eksempel fartsstriper, spoilere, bilstereo med kraftige høyttalere, eller terninger eller wunderbaum hengende i bakspeilet! Haha Liker ikke helt den forklaringa, er mere en som liker å kjøre bil, og kjører gjerne i "sentrum" for å vise fram bil og anlegg, være sosial og treffe nye folk. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeilSide Skrevet Mars 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 Dette er ikke verdens mest høytidelige treff da for å si det slikt :) Men alt er søkt tillatelse om og er lov. Shellstasjonen vil ikke prioritere kunder den dagen og politiet vil kun være der for å veillede og ikke ta folk ;) Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo245TIC Skrevet April 8, 2006 Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 Jeg kommer med den kammofarga Hiluxen min! hehe Akkurat slengt inn ei syk basskasse, Xelent Trippel ti! fikk trøkt den inn bak setene.. Håper det blir DB konkurranse!!!:) Blir sikkert den styggeste og mest harry hiluxen på treffet...:p hehe Siter 1975 Volvo 264 GLE Chevy 350 V8 1996 Toyota Hiace 2,4 2003 Peugeot 307SW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet April 8, 2006 Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 Dette er ikke verdens mest høytidelige treff da for å si det slikt :) Men alt er søkt tillatelse om og er lov. Shellstasjonen vil ikke prioritere kunder den dagen og politiet vil kun være der for å veillede og ikke ta folk ;) Så de tar deg ikke hvis man børner? :D Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spitz00 Skrevet April 8, 2006 Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 Shellstasjonen vil ikke prioritere kunder den dagen :oohh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo245TIC Skrevet April 8, 2006 Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 Jaja..Da vant jeg visst!:D hadde ikke akkurat regna med at den stygge Hiluxen min ble kåret til årets rånebil men:p hehe Takk takk... Siter 1975 Volvo 264 GLE Chevy 350 V8 1996 Toyota Hiace 2,4 2003 Peugeot 307SW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeilSide Skrevet April 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 Så de tar deg ikke hvis man børner? :D Det stemmer det ja ;) Burning var fullt lovlig på anvist område, Det var dog en som blei litt for frista av ett kamerateam så han la igjen noe gummi der han ikke hadde lov. Polti satt en kjapp tid på 60-meter`n da ja :). Dog fikk han kun en advarsel. Med snø som setting så vil jeg si at det var ett kult opplegg. Var selv en av meddommerene og fikk sitt litt nærmere på endel kreative traller. Kreativitet mangla iallefall ikke :D Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeilSide Skrevet April 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 Jaja..Da vant jeg visst!:D hadde ikke akkurat regna med at den stygge Hiluxen min ble kåret til årets rånebil men:p hehe Takk takk... Du fikk en best "overall score" på bilen ;) Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeilSide Skrevet April 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 Jeg tror det kommer noe på TvN nå faktisk (18.15 Uke-Aktuelt) Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeilSide Skrevet April 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 Nei ... snakka med dem nå og det var vist på nyhetene i kveld det kom :P Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet April 29, 2006 Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 Spam! :D Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg