WRC Skrevet Mai 31, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2002 er d noen som kjenner til dette firmaet, eller Tommy Transeth som han heter. Har kjøpt noen felger med han, som d ser ut som jeg ikke får. Har veldig vanskeligheter med å få tak i han på telefon. Så om d er noen som kan hjelpe meg i å få kontakt med denne karen, så hadde d vært fint. Veldig irriternede å ikke få tingene man har betalt for. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfgang Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 Hei, ser du har ett innlegg fra 1. Juni 2002, hvor du etterlyser Tommy Transeth etter å ha kjøpt felger som du har betalt og ikke fått. Har du fått tak i han og at saken er ordnet opp i? Leter etter vedkommende selv. Mvh Wolfgang Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WRC Skrevet November 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 Hei, ser du har ett innlegg fra 1. Juni 2002, hvor du etterlyser Tommy Transeth etter å ha kjøpt felger som du har betalt og ikke fått.Har du fått tak i han og at saken er ordnet opp i? Leter etter vedkommende selv. Mvh Wolfgang Hei. fikk felgene tilslutt, etter MYE styr, men han er fremdeles skyldig meg penger, fikk kontakt med han for ei lita stund siden, og da lovte han meg på nytt at jeg skulle få pengene han skylte meg. Har enda ikke sett noe til de. Prøv å se om du får tak i han på 98809697 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet November 14, 2006 Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 Kan sjekke litt jeg også, han hadde "butikk" rett borti gata her for 2-3 år siden, jeg tror jeg vet om noen som muligens vet hvor han befinner seg for tiden ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg