Code-Man Skrevet Juni 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2003 Er det ikke drag på Oppdal lørdagen ?? Noen med litt mere info ?? Noen som skal dit ?? Hvor er det ?? Er det 402 på flyplassen ?? Tipper jeg kommer dit i alle fall.. Siter Subaru Impreza Drivers Club Norway www.impreza.sunndal.nu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prophets Skrevet Juni 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2003 Er det ingen oppdalinger her da som kan svare? Lurer på dette selv!! Siter `94 Audi S2 coupe `91 VW Corrado G60 x `99 Honda NSR125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raboc Skrevet Juni 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2003 Jeg skal dit. 98% sikker på at det 201m og at det ikke er på flyplassen, men på et 'industriområde' ganske langt sør på Oppdal. Om man kommer fra Trondheim kjører man opp til venstre i siste kryss 'i sentrum', over jernbanen og vips er man framme. Siter '99 Audi S4 '12 Honda CB1kR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HRC Skrevet Juni 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2003 Det er på flyplassen som er ca. 1 mil nord for Oppdal. Det er 201m og det begynner kl.13.00. Mange gromme biler ryktes å stille til start! Siter 91 Audi S2 Coupe http://www.vwaudi-club.no/?s=CarProfile&CarID=2777 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Code-Man Skrevet Juni 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2003 Takker, da stiller jeg på flyplassen (Har hørt flere si det er der) Hører rykter om at finalene begynner i 16 tiden ? Jeg er der tilig uansett.. Siter Subaru Impreza Drivers Club Norway www.impreza.sunndal.nu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raboc Skrevet Juni 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2003 .. og på flyplassen var det. Synd at ikke terminlistene stemmer, egentlig. Siter '99 Audi S4 '12 Honda CB1kR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg