acoupe Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Er det noen her som har det? Biltilsynet ville at jeg skulle vise til det når jeg skal få godkjent bilen med turbo, slik at det blir enklere for begge parter. mvh stian Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fluto82 Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Du må først dra på ett VW verksted,og få dokumentert at turbotrykket ditt ikke er på over 0,6bar(hender de godtar litt mer å).Så må du vise biltilsynet de papirene du får hos VW til biltilsynet. Tar 5min. Så ikke under panseret på bilen min en gang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60 Racing Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Må man ikke kjøre bilen på rullende landeveg og dokumentere effekt altså? Siter 99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir. 89 Corrado 16vt projekt! (x) 02 Caddy TDI små mods. Turbo is life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Mars 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Må man ikke kjøre bilen på rullende landeveg og dokumentere effekt altså? hvis det er over 10 år siden bilen ble førstegangs.reg i norge, så slipper man avgift for effekt. Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60 Racing Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 det vet jeg men vill ha turbo i vognkort! Siter 99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir. 89 Corrado 16vt projekt! (x) 02 Caddy TDI små mods. Turbo is life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Mars 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 det vet jeg men vill ha turbo i vognkort! det er derfor jeg startet denne tråden, for hvis du får tak i papirer fra en annen corrado som er godkjent med turbo, så gir det deg ett godt grunnlag for at det blir godkjent enklere, og så slipper man så mye att og fram siden man kan bare se på hva som har blitt gjort på den andre bilen og gå etter det! Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fluto82 Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 måtte ikke kjøre den på rullende.....kjenner en til som fikk godkjent turboen sin samme sted som meg,han slapp det også. så lenge du har dokumentert turbotrykket ditt til 0,6bar fra vw,sier staten ikke noe på det...bare å skru opp trykket som bare f etter at du har vært hos biltilsynet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Hvordan kan man få det godkjent senere med eventuelt høyere ladetrykk? Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fluto82 Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 har ikke undersøkt det... men man må vel høre med vw hvor mye hk bilen tåler. og hva du må forsterke.... har litt inntrykk av at VW i norge har litt for lite kunnskap om sånn ting. kanskje lurt å høre med VW i Deutschland? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg