Gå til innhold

Kassebyggere i Oslo (noen som vet)

Ranger emnet

sooocool

Anbefalte innlegg

• Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Skal du stille med vamp`ene i db dragen? Hva skjedde med soloX'ene? Skal du ikke bygge kassen selv?

Etter det du har sagt du er kapabel til her på forumet hadde jeg lyst til å se deg stille med utstyr du har bygget selv fra grunnen av.

Det er selvfølgelig kun et ønske :)

Btw, fikk du 148 på inntakstesten til mensa?

2x Stroker 15" - 138,4 dB

Pioneer TS-W5000SPL - xxx,x dB

Ma audio HC 4002 - 4000W RMS @ 1Ohm 14,4V

Student - 3. år Elektroingeniør

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boombox:

Hvem har gått fra Kicker til Vamp ??? har flere biler og har ikke tid til å bygge på alle :)

Transmedia:

ikke hjemmetest nei, tok en proff test hos Mensa bare for å finne ut hvorfor jeg kan alt :D hehehe .. så den er reell da :)

edit: ehh ser på Diplomet nå at det står noe annet en det de informerte: 144 til 147 i IQ :p hehe.. hmm da er jeg ikke så smart likevel :D ho ho

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du er medlem av Mensa altså??

eey har fått bevis da, men man kan velge å bli medlem da.. jeg tror jeg står over :) syns det er en klubb for Nerder ...

ps: dette er bare et tall, og tror de aller fleste klarer minst like bra som meg :) var jo utrolig lette oppgaver frem til de 10 siste da :) hehe de 5 siste var som å forsøke å lese Kinesisk for meg (umulige) :D hehe

utrolig hvor fort vi går OT i mine tråder :D hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår