Gå til innhold

Kassebyggere i Oslo (noen som vet)

Ranger emnet

sooocool

Anbefalte innlegg

• Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

eey har fått bevis da, men man kan velge å bli medlem da.. jeg tror jeg står over syns det er en klubb for Nerder ...

ps: dette er bare et tall, og tror de aller fleste klarer minst like bra som meg var jo utrolig lette oppgaver frem til de 10 siste da hehe de 5 siste var som å forsøke å lese Kinesisk for meg (umulige) hehe

Vel, til felles informasjon vil jeg ihvertfall si et par ting. Det er flere år siden Mensa sluttet med tester med 148 som grense for medlemskap (og da måtte man faktisk ha OVER 148 for å bli medlem!!), idag brukes en skala hvor man må være over 130 (med standardavvik på 15), over 132 (med s.avvik 16) eller 148 (med s.avvik 24). Det er dog nok av tester på diverse nettsteder som gir deg høye tall på IQ-en din, men ikke én eneste av dem er godkjent for opptak i Mensa.

At de fem siste var "umulige" for deg, får meg til å lure på om du har tatt en overvåket test i regi av Mensa i det hele tatt... spørsmålene blir ikke nødvendigvis vanskeligere og vanskeligere jo lenger ut du kommer, det er 36 spørsmål og du må greie 35 for å være "sikker" på å greie kravet (to feil kan holde, avhengig av hvilke spørsmål, alder og kanskje noen andre ting, bare én person vet dét.). Og var de siste 5 "umulige" for deg skal jeg garantere at du bløffer på deg å ha greid kravet.

Så fjern Mensa-logoen i avateren din og vær deg selv isteden... du er mer enn bra nok som den du er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fjern Mensa-logoen i avateren din og vær deg selv isteden... du er mer enn bra nok som den du er.

Når vi først har dratt denne tråden langt ut på landet og opp i trærne:

Hvorfor vet du så mye om dette?

Har testet IQ'en selv?

Mvh

Dag Johansen

"Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Offtopic:

For oss som har holdt på aktivt i bilstereo miljøet i endel år kjenner jo godt lederen av Mensa Norge, som faktisk jobber med bilstereo på heltid...

Ontopic:

Du kan jo ta kontakt med Ketil Skjei (ketil@emmaweb.no) han kan sikkert bygge for deg..

Mvh

Lars Engen

lars76@online.no

http://members.cardomain.com/arosa

Team Bling Bling:

Pioneer P9+P9 DSP

Pioneer DVD+DAB

Soundstream TR forsterkere

Soundstream Van Gogh subbere

Soundstream kondensator

Eton Midbass/Mellomtone

MT diskant

Monster Cable

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trude Sjøholt?

Hvor jobber hun?

Mvh

Dag Johansen

Mulig han har gått av som leder da, men han var da leder senest i fjor eller noe slikt.. Autohifi.....

Mvh

Lars Engen

lars76@online.no

http://members.cardomain.com/arosa

Team Bling Bling:

Pioneer P9+P9 DSP

Pioneer DVD+DAB

Soundstream TR forsterkere

Soundstream Van Gogh subbere

Soundstream kondensator

Eton Midbass/Mellomtone

MT diskant

Monster Cable

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig han har gått av som leder da, men han var da leder senest i fjor eller noe slikt.. Autohifi.....

Stig er ikke leder lengre, etter hva jeg vet... Men han er leder for "tester i Norge"... Han var derimot leder i flere år tror jeg

*Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF)

Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

keep on going OT :D

TransMedia: hehe ok Grattis som medlem da.. som jeg sa, tror de aller fleste som gidder å ta den testen greier kravet :) og til de som ikke greier det; du blir ikke dummere en det du var før du tok testen ;) samme som at du ikke blir smartere en det du var før.. Alle husker vel Mensa dama som ble sjekket opp i det humorprogrammet :) mhm.. smart hu ja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår