Gå til innhold

Kassebyggere i Oslo (noen som vet)

Ranger emnet

sooocool

Anbefalte innlegg

TransMedia:

satt i går og pratet om Mensa med en kompis, og jeg veddet med han på at jeg skulle greie å lokke frem minst en Medlem på dette forumet bare ved å sette inn logoen som avatar.. Logisk innsikt sier at denne (logoen) fanger deres oppmerksomhet og dette provoserer frem spørsmålene du stillte ... hvor smart du er? joda jeg tror du er smart, men du kan ikke holde deg unna mine egenskaper til å danne interesse ut av ingenting ..

ps: mange svar gitt :) fint, men så kommer jeg til poenget.. skal ikke bygge noe kasse med Vamp elementer :) dro denne tråden altfor langt egentlig ... sorry for mere OT ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

TransMedia:

satt i går og pratet om Mensa med en kompis, og jeg veddet med han på at jeg skulle greie å lokke frem minst en Medlem på dette forumet bare ved å sette inn logoen som avatar.. Logisk innsikt sier at denne (logoen) fanger deres oppmerksomhet og dette provoserer frem spørsmålene du stillte ... hvor smart du er? joda jeg tror du er smart, men du kan ikke holde deg unna mine egenskaper til å danne interesse ut av ingenting ..

ps: mange svar gitt :) fint, men så kommer jeg til poenget.. skal ikke bygge noe kasse med Vamp elementer :) dro denne tråden altfor langt egentlig ... sorry for mere OT ..

Du ER faen meg gal du.

Dag Johansen

"Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sorry men Mensa medlemmer liker å skryte av sitt medlemskap, er dette jeg ville bevise ... ikke noe å bli sur for :)

er derfor jeg ikke VIL bli medlem, selv om jeg greide kravene.. Mener at de som meller seg inn er ute etter å fylle opp rundt sin egen usikkerhet ellers innen det temaet!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker Otto J jeg også, og resten av teamet .

Men det du bedriver er jo bare tøv, tror faktisk folk gleder seg til å treffe deg på biltreff .

Så kan du spre glede der .

Fatter ikke at du synes dette er morsomt .

Håper folk legger seg dette på minne neste gang du sier du trenger hjelp .

Men så coool som du er blir vel det neppe å skje .

Mvh

Driver Audioteam .

Leder i Acap .

Agent for Ice Audio

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp blir sikkert BANNED igjen, men det er opp til moderatorene å avgjøre :)

jeg elsker humoren til OTTO Gjespersen... veldig lik min :)

har ikke dere humor eller?? husker dere ikke hu mensadama bli lurt trill rundt ?? morsomt dette også :)

Otto Jespersen er rå, men ser ingen likheter med din humor :)

Derimot ser jeg likheter med en unge på skolen jeg jobber på.. Han har hatt en dårlig oppvekst og søker oppmerksomhet hele tiden. Ofte ved å oppføre seg som en total idiot.

Og føler du at du klarte å bevise at Mensa medlemmer liker å skryte av at de er medlemmer?

-'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass

-'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger

Team Lydtrykk.no avd. Finnmark

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår