Gå til innhold

Mercedes vito 03modell, kolisjon i 50, sikkerhetsseler og airbag funket ikke!

Ranger emnet


DJ-timoty

Anbefalte innlegg

Alle merker har jo sine dårlige modeller men det forundrer meg ikke at VITO ikke funker så bra hørt veldig mye dritt om den her på Hedemarken, men det er jo flere handikapede her som kjører rundt i ombygde vito,er så....

Politiet her har jo også 3slike vito,er...........

Bertil å Sten bør vel vite hva som er feil de selger/solgte trossalt vito...

01 BMW 320 DAT.

x 09 Ford Ranger XLT

x 02 Volvo S60

x 93 MB 200E

x 87 MB 230E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bare husk at airbags ikke utløses av den minste ting, det skal en viss bråstopp til for at de skal løse ut.

I dette tilfellet sier du at forden ble en del kortere og kanskje denne tok av litt for smellen også.

Har kjørt kranbil og jobber på bilverksted og må si at det er overraskende hvilke biler som har løst ut og hvilke som ikke gjør det

 

Men uansett burde beltene holde personen på plass.

 

*kremt* Vitoen er rammeskakk i fronten, den er ifølge di som har sett den grapsert...

 

airbaggene skulle slått seg ut... ihvertfall når ikke selene holder mål...

 

har kontaktet mercedes norge, som igjen har kontaktet verkstedet som har bilen. blir spennende å se...

 

verkstedet som har bilen skulle kontakte meg når di har sett på bilen..

Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger

 

Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:/ Jævlig kjipt det der.. Vil høre mer om hva som skjer..

 

Men de tok vel lappen fordi det er jo "alltid" den som kjører på noen bakfra som har skylda.. Kan hende det bare fulgte papira sine til sakene er litt mer uttenkt.. :S

- Volvo V70 '05 2.0T

- Volvo 240 '83 B23A/M46

x Nissan Sunny 1.6 SLX

x Suzuki RMX '04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja men hallo... jeg har mange ganger fått biler i ræva , ingen av di soom har kjørt på meg har mista lappen.. Ei venninne av meg kjørte i ræva på meg midt i sentrum i byen her... jeg stoppa for ei som skulle over gangfeltet, det var midt i byen , "ho kjørte ikke fort" men det ble skader for 40.000 på den stakkars lille poloen hennes, jeg og 3stk andre måtte på sjekk på legevakta etterpå pga nakkesleng etc ... ho mista ikke lappen lissom...

 

(edit) jeg kjørte sierra , med hengerfeste , og fikk ingen skader på bilen :phatyo

Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger

 

Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en liten følese på at det er Hege å edit dette herre..?? eller hva?

 

hmm , åssen viste du det?? hehe.. ryktene sprer seg nok lokalt ja.. hehe...

skal svinge innom verkstedet som har bilen i dag og kikke på skadene og dette jeg... :)

Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger

 

Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juristen mener sikkert at hun har brutt den vidtfavnende aktsomhetsparagrafen (Veitrafikklovens $ 3):

 

Enhver skal ferdes hensynsfullt og være aktpågivende og varsom så det ikke kan oppstå fare eller voldes skade og slik at annen trafikk ikke unødig blir hindret eller forstyrret.

 

kan man virkelig bli fratatt lappen for slikt ? altså bare for å uheldighvis kjøre i rævva på en bil? hmm.. jaja,

Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger

 

Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki. d var d jeg trudde.. ta å knips bilde da.!!! Men egentli så skulle d bare mangle at ho mista lappen... Hun har jo ikke peiling på kjøring!!! heilt sant.

Desverre.. Hun var rundt å ratta på kvavik ei gång i vinter (sikkert flere oxo)

Og jeg mener d, jeg har aldri vert så redd før..!!!

Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg syns oxo det er en alvorlig sak, var derfor jeg har lagt det inn her for di, for jeg tror oxo at di har en god del rettigheter her ... noen her som kjenner noen mercedes forhandlere, som kan høre med noen for meg? har ikke mulighet til å gå og prate med noen nå om det, eller, jeg kan jo sende en mail til mercedes norge... skal gjøre det med en gang jeg .

 

noen som har noe mer å tilføye denne saken ?! :)

 

legg det inn på fuckmercedes siden.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår