Gå til innhold

Dj-timoty - Mercedes 190 - Prosjekt sjøsetting

Ranger emnet

DJ-timoty

Anbefalte innlegg

Spennendes. Lykke til sikkert mye jobb og få den 100 % tette ..

derfor vi må både sveise, sparkle og plaste.... og i tilleg skal jeg nok ha 3-4stk lensepumper i den i oxo , bare for å være sikker ... hehe... noen som blir me te danmark i an te sommeren?! hehe:phatyo

hehe, litt risski det kanskje?! :-p hehe, må bare lage en "tilhenger-flåte" med påhengs på i tilfelle det skulle skje noe :) hehe

Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger

Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 127
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ja det blir jo en båt, men vet ikke om man kan kalle det prosjektbil eller prosjektbåt , siden det er jo begge deler egentlig...

Skal du være med å mekke på an bernt?! hehe

hehe ja sånn jah.. bli konge knall dette her ja.. joda er bare å si ifra er med jeg vettu jo flere jo ber å jo flere jo fortere går det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

neida. kødder ikke :) er planen å få det til ihvertfall, hehe, men det er jo mye som skal gjøres , så det kommer til å ta litt tid... hehe

du vet , folk med hjerne kjører bil med stjerne ;)

mitt nye slagord:

Folk med hjerne, bygger seg båt med stjerne ;) hehe

evt. folk som er fjerne, kjører bil med stjerne happyhappy

lykke til, kan bli bra dette m'm

( )Volvo 940 turbo

- Når det gjelder hester i eldre biler, er det noe som heter "det var engang..." -

- La drømmer være drømmer og ikke forumtråder... -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

derfor vi må både sveise, sparkle og plaste.... og i tilleg skal jeg nok ha 3-4stk lensepumper i den i oxo , bare for å være sikker ... hehe... noen som blir me te danmark i an te sommeren?! hehe:phatyo

hehe, litt risski det kanskje?! :-p hehe, må bare lage en "tilhenger-flåte" med påhengs på i tilfelle det skulle skje noe :) hehe

Haha, tenkte å foreslå det! Men etter jeg hadde fått resonnert meg litt, fant jeg ut at det sannsynligvis hadde blitt det siste vi hadde gjort også helpme

" Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha. Sinnsykt rått prosjekt. Lykke til (tror dere kan trenge det :P )

Hehe, Timoty er overbevist om at dette går.. Så da får jeg bare tro på det da!

Men er bil flyter jo, er når den tar inn vann den synker. Utfordringen blir å få tettet bilen helt! :fish

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, Timoty er overbevist om at dette går.. Så da får jeg bare tro på det da!

Men er bil flyter jo, er når den tar inn vann den synker. Utfordringen blir å få tettet bilen helt! :fish

hehe, jepp , mi får det nok te ska du se andrej :) likte signaturen du har fått laget til nå ;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ref, punkt 6: Tror du kan glemme å bruke originalmotor/drivverk.Ta heller ut driten og sleng i en påhengs.Da har du også løst problemet med styringa.

Ship o`hoi

Ingen dum idé.. En mulighet da kunne jo vært å fjernet bakluka, bakrute, bensintanken, baksetet osv. Da frigjør vi jo en del plass også i skipet.

Må bare skaffe en kalesje :phatyo

Viper_tsx: Det må da være bedre å lage en båt enn spiker av bilen..? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ref, punkt 6: Tror du kan glemme å bruke originalmotor/drivverk.Ta heller ut driten og sleng i en påhengs.Da har du også løst problemet med styringa.

Ship o`hoi

hva skal være problemet med å bruke orginalmotoren?? ikke noe problem det!

og 100 ganger billigere en å måtte kjøpe en svindyr på hengs!

Lenke til kommentar
Del på andre sider