Gå til innhold

Dj-timoty - Mercedes 190 - Prosjekt sjøsetting

Ranger emnet

DJ-timoty

Anbefalte innlegg

Hehe. Sinnsykt artig og kreativt prosjekt dette her. Det skal sies. Creds for det. :-)

Finnes båter med gir, offshorebåtene til røkke og gjeldsten har gir og slikt. 4 eller no, men det vet jeg egentlig ikke sikkert. Jaja, er nå litt av et prosjekt dere har gitt dere ut på. Lykke til i alle fall. Skal følge med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 127
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehe.. ja ok.. sier bare lykke til... Det trenger dere.. men for all del, jeg deltar MEGET gjerne i filming av sjøsetting

kom an nå ... bygg om golfen deres eller noe til båt ;) så kan vi farte rundt sammen på sjøen i sommer i "amfibie-bilene" våre ;) hehe

Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger

Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei tommy nå må dere få satt i gang dette prosjektet deres skal dere noengang bli ferdige hehe =)

ja veit, men ikke så lett å få gjort noe... jeg sitter lissom på dillingøy å kjeder rævva av meg ..

kommer kanskje hjem igjen i morgen :) blir digg morph

Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger

Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke flere omdreininger på propellen har så mye og si, skal man ha mer omdreininger så må man ha en grommere propell. Er jo mulig og hente ut mange knop extra på bare og bytte propell på en båt. Gikk en hjemme mekka båt her engang, med mercedes motor og manuell girkasse, he he, dro ut 2 git, det gikk greit og 3 sånn delvis, men på fjerde gir så bare dro den seg ned i ræva, har vel kansje noe med valg av propell og slikt å gjøre.

Hvis man ser bort ifra utseende, personlighet og inteligens så er jeg en jævli ålreit type.

Lenke til kommentar
Del på andre sider